history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-10-19 do 2020-10-01

[Decyzja w sprawie zawieszenia policjanta w czynnościach służbowych] 1. Zawieszenie policjanta w czynnościach służbowych następuje w formie rozkazu personalnego, zwanego dalej „decyzją”.

2. Decyzja powinna zawierać w szczególności:

1) oznaczenie organu uprawnionego do zawieszenia w czynnościach służbowych,

2) datę wydania decyzji,

3) podstawę prawną,

4) stopień policyjny, nazwisko i imię policjanta, imię ojca oraz numer identyfikacyjny,

5) [3] nazwę stanowiska służbowego oraz nazwę jednostki organizacyjnej Policji,

6) [4] (uchylony),

7) czas zawieszenia,

8) termin rozliczenia się z obowiązków oraz realizacji zadań i czynności służbowych,

9) uzasadnienie faktyczne i prawne zawieszenia w czynnościach służbowych,

10) pouczenie o przysługującym policjantowi środku odwoławczym,

11) podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego przełożonego uprawnionego do jej wydania.

3. Kopię decyzji wraz z potwierdzeniem doręczenia włącza się do akt osobowych policjanta.

[3] § 2 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 września 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu zawieszania policjanta w czynnościach służbowych przez przełożonych (Dz.U. Nr 210, poz. 1258). Zmiana weszła w życie 19 października 2011 r.

[4] § 2 ust. 2 pkt 6 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 września 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu zawieszania policjanta w czynnościach służbowych przez przełożonych (Dz.U. Nr 210, poz. 1258). Zmiana weszła w życie 19 października 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-10-19 do 2020-10-01

[Decyzja w sprawie zawieszenia policjanta w czynnościach służbowych] 1. Zawieszenie policjanta w czynnościach służbowych następuje w formie rozkazu personalnego, zwanego dalej „decyzją”.

2. Decyzja powinna zawierać w szczególności:

1) oznaczenie organu uprawnionego do zawieszenia w czynnościach służbowych,

2) datę wydania decyzji,

3) podstawę prawną,

4) stopień policyjny, nazwisko i imię policjanta, imię ojca oraz numer identyfikacyjny,

5) [3] nazwę stanowiska służbowego oraz nazwę jednostki organizacyjnej Policji,

6) [4] (uchylony),

7) czas zawieszenia,

8) termin rozliczenia się z obowiązków oraz realizacji zadań i czynności służbowych,

9) uzasadnienie faktyczne i prawne zawieszenia w czynnościach służbowych,

10) pouczenie o przysługującym policjantowi środku odwoławczym,

11) podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego przełożonego uprawnionego do jej wydania.

3. Kopię decyzji wraz z potwierdzeniem doręczenia włącza się do akt osobowych policjanta.

[3] § 2 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 września 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu zawieszania policjanta w czynnościach służbowych przez przełożonych (Dz.U. Nr 210, poz. 1258). Zmiana weszła w życie 19 października 2011 r.

[4] § 2 ust. 2 pkt 6 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 września 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu zawieszania policjanta w czynnościach służbowych przez przełożonych (Dz.U. Nr 210, poz. 1258). Zmiana weszła w życie 19 października 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-08-13 do 2011-10-18

[Decyzja w sprawie zawieszenia policjanta w czynnościach służbowych] 1. Zawieszenie policjanta w czynnościach służbowych następuje w formie rozkazu personalnego, zwanego dalej „decyzją”.

2. Decyzja powinna zawierać w szczególności:

1) oznaczenie organu uprawnionego do zawieszenia w czynnościach służbowych,

2) datę wydania decyzji,

3) podstawę prawną,

4) stopień policyjny, nazwisko i imię policjanta, imię ojca oraz numer identyfikacyjny,

5) nazwę i kod stanowiska służbowego oraz nazwę jednostki organizacyjnej Policji,

6) grupę zaszeregowania stanowiska służbowego oraz przyznane dodatki do uposażenia, a także wysokość miesięcznych stawek uposażenia zasadniczego i dodatków do uposażenia, jeżeli mają one charakter uznaniowy,

7) czas zawieszenia,

8) termin rozliczenia się z obowiązków oraz realizacji zadań i czynności służbowych,

9) uzasadnienie faktyczne i prawne zawieszenia w czynnościach służbowych,

10) pouczenie o przysługującym policjantowi środku odwoławczym,

11) podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego przełożonego uprawnionego do jej wydania.

3. Kopię decyzji wraz z potwierdzeniem doręczenia włącza się do akt osobowych policjanta.