Wersja obowiązująca od 2003.07.09 do 2014.09.03

[1] 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.

2. W szkole dla dzieci i młodzieży księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen uczniów urodzonych w .... roku”.

3. W szkole dla dorosłych księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli lub opuścili szkołę w roku szkolnym ....”.

4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację:

1) w szkole dla dzieci i młodzieży:

„Księga zawiera:

1) ..................... arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę,

(podać liczbę)

2) .................... arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”,

(podać liczbę)

2) w szkole dla dorosłych:

„Księga zawiera:

1) ..................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę,

(podać liczbę)

2) .................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”.

(podać liczbę)

Adnotację na końcu księgi arkuszy ocen opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.

[1] § 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. Nr 107, poz. 1003). Zmiana weszła w życie 9 lipca 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003.07.09 do 2014.09.03

[1] 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.

2. W szkole dla dzieci i młodzieży księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen uczniów urodzonych w .... roku”.

3. W szkole dla dorosłych księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli lub opuścili szkołę w roku szkolnym ....”.

4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację:

1) w szkole dla dzieci i młodzieży:

„Księga zawiera:

1) ..................... arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę,

(podać liczbę)

2) .................... arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”,

(podać liczbę)

2) w szkole dla dorosłych:

„Księga zawiera:

1) ..................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę,

(podać liczbę)

2) .................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”.

(podać liczbę)

Adnotację na końcu księgi arkuszy ocen opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.

[1] § 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. Nr 107, poz. 1003). Zmiana weszła w życie 9 lipca 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.09.01 do 2003.07.08

1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.

2. Księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi zamieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen uczniów urodzonych w ..................................................... ....................................................... ................................ roku”.

 

(podać rok urodzenia)

Na końcu księgi zamieszcza się adnotację: „Księga zawiera: a).................................................... .............. arkuszy ocen

 

(podać liczbę)

uczniów, którzy ukończyli szkołę, b).................................................. arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn

(podać liczbę)

opuścili szkołę”. Adnotację na końcu księgi opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.