Wersja obowiązująca od 2003.07.09 do 2014.09.03
[1] 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. W szkole dla dzieci i młodzieży księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen uczniów urodzonych w .... roku”.
3. W szkole dla dorosłych księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli lub opuścili szkołę w roku szkolnym ....”.
4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację:
1) w szkole dla dzieci i młodzieży:
„Księga zawiera:
1) ..................... arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę, |
(podać liczbę) |
2) .................... arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”, |
(podać liczbę) |
2) w szkole dla dorosłych:
„Księga zawiera:
1) ..................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę, |
(podać liczbę) |
2) .................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”. |
(podać liczbę) |
Adnotację na końcu księgi arkuszy ocen opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.
[1] § 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. Nr 107, poz. 1003). Zmiana weszła w życie 9 lipca 2003 r.
Wersja obowiązująca od 2003.07.09 do 2014.09.03
[1] 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. W szkole dla dzieci i młodzieży księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen uczniów urodzonych w .... roku”.
3. W szkole dla dorosłych księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli lub opuścili szkołę w roku szkolnym ....”.
4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację:
1) w szkole dla dzieci i młodzieży:
„Księga zawiera:
1) ..................... arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę, |
(podać liczbę) |
2) .................... arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”, |
(podać liczbę) |
2) w szkole dla dorosłych:
„Księga zawiera:
1) ..................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę, |
(podać liczbę) |
2) .................... arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”. |
(podać liczbę) |
Adnotację na końcu księgi arkuszy ocen opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.
[1] § 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. Nr 107, poz. 1003). Zmiana weszła w życie 9 lipca 2003 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.09.01 do 2003.07.08
1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. Księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi zamieszcza się adnotację: „Księga arkuszy ocen uczniów urodzonych w ..................................................... ....................................................... ................................ roku”. |
|
|
(podać rok urodzenia) |
Na końcu księgi zamieszcza się adnotację: „Księga zawiera: a).................................................... .............. arkuszy ocen |
|
|
(podać liczbę) |
uczniów, którzy ukończyli szkołę, b).................................................. arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn |
|
(podać liczbę) |
|
opuścili szkołę”. Adnotację na końcu księgi opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły. |