history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2003-06-25 do 2004-05-01

[Forma rejestru] 1. Rejestr może być prowadzony:

1) w formie książkowej,

2) z zastosowaniem technik elektronicznego przetwarzania danych.

2. Rejestr powinien być prowadzony chronologicznie w okresach rocznych.

3. [67] W przypadku prostowania błędów pisarskich i rachunkowych oraz innych oczywistych omyłek w rejestrze zapisy w poszczególnych rubrykach rejestru nie mogą być wycierane lub zamalowywane. Ewentualne zmiany należy wprowadzić po skreśleniu nieprawidłowych danych. Każdą zmianę musi potwierdzić osoba, która jej dokonała, poprzez zamieszczenie stosownej adnotacji, oraz naczelnik urzędu celnego bądź upoważniony przez niego funkcjonariusz celny, poprzez parafowanie tej adnotacji i przystawienie pieczęci.

4. [68] (uchylony).

[67] § 72 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 39 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 maja 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie procedur uproszczonych (Dz.U. Nr 101, poz. 934). Zmiana weszła w życie 25 czerwca 2003 r.

[68] § 72 ust. 4 uchylony przez § 1 pkt 39 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 maja 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie procedur uproszczonych (Dz.U. Nr 101, poz. 934). Zmiana weszła w życie 25 czerwca 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003-06-25 do 2004-05-01

[Forma rejestru] 1. Rejestr może być prowadzony:

1) w formie książkowej,

2) z zastosowaniem technik elektronicznego przetwarzania danych.

2. Rejestr powinien być prowadzony chronologicznie w okresach rocznych.

3. [67] W przypadku prostowania błędów pisarskich i rachunkowych oraz innych oczywistych omyłek w rejestrze zapisy w poszczególnych rubrykach rejestru nie mogą być wycierane lub zamalowywane. Ewentualne zmiany należy wprowadzić po skreśleniu nieprawidłowych danych. Każdą zmianę musi potwierdzić osoba, która jej dokonała, poprzez zamieszczenie stosownej adnotacji, oraz naczelnik urzędu celnego bądź upoważniony przez niego funkcjonariusz celny, poprzez parafowanie tej adnotacji i przystawienie pieczęci.

4. [68] (uchylony).

[67] § 72 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 39 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 maja 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie procedur uproszczonych (Dz.U. Nr 101, poz. 934). Zmiana weszła w życie 25 czerwca 2003 r.

[68] § 72 ust. 4 uchylony przez § 1 pkt 39 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 maja 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie procedur uproszczonych (Dz.U. Nr 101, poz. 934). Zmiana weszła w życie 25 czerwca 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-02-06 do 2003-06-24

[Forma rejestru] 1. Rejestr może być prowadzony:

1) w formie książkowej,

2) z zastosowaniem technik elektronicznego przetwarzania danych.

2. Rejestr powinien być prowadzony chronologicznie w okresach rocznych.

3. Błędy pisarskie i rachunkowe oraz inne oczywiste omyłki w rejestrze mogą być prostowane wyłącznie za zgodą organu celnego.

4. W przypadku prostowania błędów i omyłek, o których mowa w ust. 3, zapisy w poszczególnych rubrykach rejestru nie mogą być wycierane lub zamalowywane. Ewentualne zmiany należy wprowadzić po skreśleniu nieprawidłowych danych. Każdą zmianę ;musi potwierdzić osoba, która jej dokonała, poprzez zamieszczenie stosownej adnotacji, oraz organ celny, który wyraził zgodę na dokonanie poprawek.