Wersja obowiązująca od 2005-12-30 do 2007-09-20
1. Sprawozdanie finansowe domu maklerskiego lub biura maklerskiego obejmuje:
1) bilans,
2) rachunek zysków i strat,
3) zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym,
4) rachunek przepływów pieniężnych,
5) informację dodatkową składającą się z wprowadzenia do sprawozdania finansowego oraz dodatkowych informacji i objaśnień.
2. Sprawozdanie finansowe domu maklerskiego zawiera co najmniej informacje określone w załączniku nr 1 [17] do rozporządzenia.
3. Sprawozdanie finansowe biura maklerskiego zawiera co najmniej informacje określone w załączniku nr 2 [18] do rozporządzenia.
[17] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 12 grudnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości domów maklerskich i jednostek organizacyjnych banków, w ramach których prowadzona jest działalność maklerska (Dz.U. Nr 245, poz. 2084). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2005 r.
[18] Załącznik nr 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 12 grudnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości domów maklerskich i jednostek organizacyjnych banków, w ramach których prowadzona jest działalność maklerska (Dz.U. Nr 245, poz. 2084). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2005 r.
Wersja obowiązująca od 2005-12-30 do 2007-09-20
1. Sprawozdanie finansowe domu maklerskiego lub biura maklerskiego obejmuje:
1) bilans,
2) rachunek zysków i strat,
3) zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym,
4) rachunek przepływów pieniężnych,
5) informację dodatkową składającą się z wprowadzenia do sprawozdania finansowego oraz dodatkowych informacji i objaśnień.
2. Sprawozdanie finansowe domu maklerskiego zawiera co najmniej informacje określone w załączniku nr 1 [17] do rozporządzenia.
3. Sprawozdanie finansowe biura maklerskiego zawiera co najmniej informacje określone w załączniku nr 2 [18] do rozporządzenia.
[17] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 12 grudnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości domów maklerskich i jednostek organizacyjnych banków, w ramach których prowadzona jest działalność maklerska (Dz.U. Nr 245, poz. 2084). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2005 r.
[18] Załącznik nr 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 12 grudnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości domów maklerskich i jednostek organizacyjnych banków, w ramach których prowadzona jest działalność maklerska (Dz.U. Nr 245, poz. 2084). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2005 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-03-31 do 2005-12-29
1. Sprawozdanie finansowe domu maklerskiego lub biura maklerskiego obejmuje:
1) bilans,
2) rachunek zysków i strat,
3) zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym,
4) rachunek przepływów pieniężnych,
5) informację dodatkową składającą się z wprowadzenia do sprawozdania finansowego oraz dodatkowych informacji i objaśnień.
2. Sprawozdanie finansowe domu maklerskiego zawiera co najmniej informacje określone w załączniku nr 1 [10] do rozporządzenia.
3. Sprawozdanie finansowe biura maklerskiego zawiera co najmniej informacje określone w załączniku nr 2 [11] do rozporządzenia.
[10] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 marca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości domów maklerskich i jednostek organizacyjnych banków, w ramach których prowadzona jest działalność maklerska (Dz.U. Nr 55, poz. 482). Zmiana weszła w życie 31 marca 2003 r.
[11] Załącznik nr 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 marca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości domów maklerskich i jednostek organizacyjnych banków, w ramach których prowadzona jest działalność maklerska (Dz.U. Nr 55, poz. 482). Zmiana weszła w życie 31 marca 2003 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-01-01 do 2003-03-30
1. Sprawozdanie finansowe domu maklerskiego lub biura maklerskiego obejmuje:
1) bilans,
2) rachunek zysków i strat,
3) zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym,
4) rachunek przepływów pieniężnych,
5) informację dodatkową składającą się z wprowadzenia do sprawozdania finansowego oraz dodatkowych informacji i objaśnień.
2. Sprawozdanie finansowe domu maklerskiego zawiera co najmniej informacje określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
3. Sprawozdanie finansowe biura maklerskiego zawiera co najmniej informacje określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.