Wersja obowiązująca od 2003.09.28 do 2004.05.01

[Stosowanie norm przewidzianych przez układy zbiorowe pracy] W zakresie norm określających: czas pracy, czas prowadzenia pojazdu, obowiązkowe przerwy przeznaczone na odpoczynek w czasie dnia pracy oraz odpoczynek dzienny [32] układy zbiorowe pracy mogą przewidywać wyższe normy minimalne oraz niższe normy maksymalne, niż przewiduje to ustawa.

[32] Art. 30 w brzmieniu ustalonym przez art. 6 pkt 7 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 149, poz. 1452). Zmiana weszła w życie 28 września 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003.09.28 do 2004.05.01

[Stosowanie norm przewidzianych przez układy zbiorowe pracy] W zakresie norm określających: czas pracy, czas prowadzenia pojazdu, obowiązkowe przerwy przeznaczone na odpoczynek w czasie dnia pracy oraz odpoczynek dzienny [32] układy zbiorowe pracy mogą przewidywać wyższe normy minimalne oraz niższe normy maksymalne, niż przewiduje to ustawa.

[32] Art. 30 w brzmieniu ustalonym przez art. 6 pkt 7 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 149, poz. 1452). Zmiana weszła w życie 28 września 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.10.01 do 2003.09.27

[Stosowanie norm przewidzianych przez układy zbiorowe pracy] W zakresie norm określających: czas pracy, czas prowadzenia pojazdu, obowiązkowe przerwy przeznaczone na odpoczynek w czasie dnia pracy oraz odpoczynek dobowy układy zbiorowe pracy mogą przewidywać wyższe normy minimalne oraz niższe normy maksymalne, niż przewiduje to ustawa.