history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2004-03-03 do 2004-05-01

§ 181. [Wyłączenie wagonów z zestawu] 1. [169] W wypadku wyłączenia jednego lub kilku wagonów z zestawu wagonów przewożących towary na podstawie jednego dokumentu kolejowego, osoby, o których mowa w § 158 ust. 1, lub przedsiębiorstwo kolejowe kraju, na terenie którego miało miejsce wyłączenie wagonu, sporządzają na każdy wyłączony wagon dosyłacz CIM lub dodatkową cedułę SMGS traktowane jako dokument kolejowy.

2. Kserokopia dosyłacza CIM lub dodatkowej ceduły SMGS pozostaje w urzędzie przeznaczenia, a oryginał, po dokonaniu wpisów, o których mowa w § 165 ust. 2, zwracany jest zgłaszającemu lub przewoźnikowi.

[169] § 181 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 85 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 lutego 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie deklaracji skróconych i zgłoszeń celnych (Dz.U. Nr 22, poz. 200). Zmiana weszła w życie 3 marca 2004 r.

Wersja obowiązująca od 2004-03-03 do 2004-05-01

§ 181. [Wyłączenie wagonów z zestawu] 1. [169] W wypadku wyłączenia jednego lub kilku wagonów z zestawu wagonów przewożących towary na podstawie jednego dokumentu kolejowego, osoby, o których mowa w § 158 ust. 1, lub przedsiębiorstwo kolejowe kraju, na terenie którego miało miejsce wyłączenie wagonu, sporządzają na każdy wyłączony wagon dosyłacz CIM lub dodatkową cedułę SMGS traktowane jako dokument kolejowy.

2. Kserokopia dosyłacza CIM lub dodatkowej ceduły SMGS pozostaje w urzędzie przeznaczenia, a oryginał, po dokonaniu wpisów, o których mowa w § 165 ust. 2, zwracany jest zgłaszającemu lub przewoźnikowi.

[169] § 181 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 85 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 lutego 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie deklaracji skróconych i zgłoszeń celnych (Dz.U. Nr 22, poz. 200). Zmiana weszła w życie 3 marca 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-10-28 do 2004-03-02

§ 181. [Wyłączenie wagonów z zestawu] 1. W wypadku wyłączenia jednego lub kilku wagonów z zestawu wagonów przewożących towary na podstawie jednego dokumentu kolejowego. Polskie Koleje Państwowe S.A. lub przedsiębiorstwo kolejowe kraju, na terenie którego miało miejsce wyłączenie wagonu, sporządza na każdy wyłączony wagon dosyłacz CIM lub dodatkową cedułę SMGS traktowane jako dokument kolejowy.

2. Kserokopia dosyłacza CIM lub dodatkowej ceduły SMGS pozostaje w urzędzie przeznaczenia, a oryginał, po dokonaniu wpisów, o których mowa w § 165 ust. 2, zwracany jest zgłaszającemu lub przewoźnikowi.