history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2003-05-01 do 2010-11-10

[Instalowanie mostków i tuneli dla pieszych] [3] W przypadku gdy prędkość pojazdów szynowych na przejeździe kolejowym przekracza 15 km/h, na przejazdach tych powinny być zainstalowane mostki lub tunele dla pieszych. Jeżeli zainstalowanie tych urządzeń jest niemożliwe ze względów technicznych, przejazdy kolejowe powinny posiadać zapory lub automatyczną sygnalizację świetlną i akustyczną.

[3] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 4 kwietnia 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w hutach żelaza (Dz.U. Nr 65, poz. 601). Zmiana weszła w życie 1 maja 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003-05-01 do 2010-11-10

[Instalowanie mostków i tuneli dla pieszych] [3] W przypadku gdy prędkość pojazdów szynowych na przejeździe kolejowym przekracza 15 km/h, na przejazdach tych powinny być zainstalowane mostki lub tunele dla pieszych. Jeżeli zainstalowanie tych urządzeń jest niemożliwe ze względów technicznych, przejazdy kolejowe powinny posiadać zapory lub automatyczną sygnalizację świetlną i akustyczną.

[3] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 4 kwietnia 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w hutach żelaza (Dz.U. Nr 65, poz. 601). Zmiana weszła w życie 1 maja 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-01-09 do 2003-04-30

[Instalowanie mostków i tuneli dla pieszych] Na przejazdach kolejowych powinny być zainstalowane mostki lub tunele dla pieszych. Jeżeli zainstalowanie tych urządzeń jest niemożliwe ze względów technicznych, przejazdy kolejowe powinny posiadać zapory lub automatyczną sygnalizację świetlną i akustyczną.