history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2003-05-01 do 2010-11-10

[1] (uchylony).

[1] § 3 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 4 kwietnia 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w hutach żelaza (Dz.U. Nr 65, poz. 601). Zmiana weszła w życie 1 maja 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003-05-01 do 2010-11-10

[1] (uchylony).

[1] § 3 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 4 kwietnia 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w hutach żelaza (Dz.U. Nr 65, poz. 601). Zmiana weszła w życie 1 maja 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-01-09 do 2003-04-30

[Eliminacja skrzyżowań torów kolejowych] 1. Skrzyżowania torów kolejowych, po których odbywa się transport ciekłego metalu i żużla, w miarę technicznych możliwości, powinny być wyeliminowane.

2. W przypadku braku technicznych możliwości wyeliminowania krzyżowania się torów, o których mowa w ust. 1, transport ciekłego metalu i żużla powinien odbywać się z uwzględnieniem wymagań określonych w ogólnych przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy.

3. Skrzyżowania dróg transportu kołowego z torami kolejowymi na terenie hut żelaza powinny być wyposażone w zapory lub sygnalizację świetlną i oznakowane według wymagań określonych w przepisach o ruchu drogowym.

4. Wjazdy do hal i budynków przeznaczone dla pojazdów szynowych powinny być wyposażone w wykolejnice.