Wersja obowiązująca od 2016-11-30
Wersja obowiązująca od 2016-11-30
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-04-01 do 2016-11-29
[Zawiadomienie o konieczności usunięcia braków w zgłoszeniu] [19] 1. Jeżeli zgłoszenie zostało dokonane przez osobę podającą się za pełnomocnika, a dokument pełnomocnictwa nie został nadesłany, Urząd Patentowy zawiadamia tę osobę oraz zgłaszającego o konieczności usunięcia braku w wyznaczonym terminie.
2. W przypadku nieusunięcia braku, o którym mowa w ust. 1, w wyznaczonym terminie, Urząd Patentowy kieruje pisma bezpośrednio na adres zgłaszającego, a niepotwierdzone przez zgłaszającego wcześniejsze czynności i oświadczenia osoby podającej się za pełnomocnika nie wywołują skutków prawnych.
[19] § 18a dodany przez § 1 pkt 10 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 2 marca 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie dokonywania i rozpatrywania zgłoszeń wynalazków i wzorów użytkowych (Dz.U. poz. 366). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2015 r.