history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-09-21 do 2013-12-25

[Dokumenty z wyborów] Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o dokumentach z wyborów, należy przez to rozumieć:

1) spisy wyborców,

2) karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane),

3) postanowienia Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie przyjęcia zawiadomień partii politycznych o zamiarze zgłaszania kandydatów na posłów lub kandydatów na senatorów oraz powołania pełnomocników, a także zawiadomień o utworzeniu koalicyjnych komitetów wyborczych i zawiadomień o utworzeniu komitetów wyborczych wyborców,

4) protokoły rejestracji okręgowych list kandydatów na posłów wraz ze zgłoszeniami list do rejestracji i dokumentami dołączonymi do zgłoszeń,

5) postanowienia o: odmowie rejestracji listy okręgowej kandydatów na posłów, skreśleniu z zarejestrowanej listy nazwiska kandydata i o unieważnieniu rejestracji listy kandydatów wraz z dokumentami będącymi podstawą do podjęcia tych postanowień,

6) protokoły rejestracji kandydatów na senatorów wraz ze zgłoszeniami i dokumentami dołączonymi do zgłoszeń,

7) postanowienia o odmowie zarejestrowania kandydata na senatora oraz o skreśleniu nazwiska zarejestrowanego kandydata wraz z dokumentami będącymi podstawą do podjęcia tych postanowień,

8) obwieszczenia o zarejestrowanych listach okręgowych i obwieszczenia o zarejestrowanych kandydatach na senatorów,

9) dokumenty dotyczące losowania numerów list,

10) protokoły głosowania w obwodzie,

11) protokoły wyników głosowania w okręgu wyborczym,

12) protokół ustalenia zbiorczych wyników głosowania na listy okręgowe w skali kraju, ze wskazaniem list spełniających warunki uprawniające do uczestniczenia w podziale mandatów w okręgach wyborczych,

13) protokoły wyboru posłów do Sejmu w okręgu wyborczym,

14) protokoły wyników głosowania i wyników wyborów senatorów w okręgu wyborczym,

15) obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej o wynikach wyborów do Sejmu i do Senatu,

16) protokoły posiedzeń, uchwały, urzędowe obwieszczenia i komunikaty oraz inne dokumenty komisji wyborczych,

17) elektroniczne nośniki informatyczne z zapisanymi danymi z wyborów,

18) [1] sprawozdania wyborcze komitetów wyborczych wraz z załączonymi do nich dokumentami, ekspertyzy, opinie i raporty biegłych rewidentów oraz postanowienia Państwowej Komisji Wyborczej w sprawach sprawozdań wyborczych komitetów wyborczych.

[1] § 1 pkt 18 dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 19 września 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 181, poz. 1509). Zmiana weszła w życie 21 września 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-09-21 do 2013-12-25

[Dokumenty z wyborów] Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o dokumentach z wyborów, należy przez to rozumieć:

1) spisy wyborców,

2) karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane),

3) postanowienia Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie przyjęcia zawiadomień partii politycznych o zamiarze zgłaszania kandydatów na posłów lub kandydatów na senatorów oraz powołania pełnomocników, a także zawiadomień o utworzeniu koalicyjnych komitetów wyborczych i zawiadomień o utworzeniu komitetów wyborczych wyborców,

4) protokoły rejestracji okręgowych list kandydatów na posłów wraz ze zgłoszeniami list do rejestracji i dokumentami dołączonymi do zgłoszeń,

5) postanowienia o: odmowie rejestracji listy okręgowej kandydatów na posłów, skreśleniu z zarejestrowanej listy nazwiska kandydata i o unieważnieniu rejestracji listy kandydatów wraz z dokumentami będącymi podstawą do podjęcia tych postanowień,

6) protokoły rejestracji kandydatów na senatorów wraz ze zgłoszeniami i dokumentami dołączonymi do zgłoszeń,

7) postanowienia o odmowie zarejestrowania kandydata na senatora oraz o skreśleniu nazwiska zarejestrowanego kandydata wraz z dokumentami będącymi podstawą do podjęcia tych postanowień,

8) obwieszczenia o zarejestrowanych listach okręgowych i obwieszczenia o zarejestrowanych kandydatach na senatorów,

9) dokumenty dotyczące losowania numerów list,

10) protokoły głosowania w obwodzie,

11) protokoły wyników głosowania w okręgu wyborczym,

12) protokół ustalenia zbiorczych wyników głosowania na listy okręgowe w skali kraju, ze wskazaniem list spełniających warunki uprawniające do uczestniczenia w podziale mandatów w okręgach wyborczych,

13) protokoły wyboru posłów do Sejmu w okręgu wyborczym,

14) protokoły wyników głosowania i wyników wyborów senatorów w okręgu wyborczym,

15) obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej o wynikach wyborów do Sejmu i do Senatu,

16) protokoły posiedzeń, uchwały, urzędowe obwieszczenia i komunikaty oraz inne dokumenty komisji wyborczych,

17) elektroniczne nośniki informatyczne z zapisanymi danymi z wyborów,

18) [1] sprawozdania wyborcze komitetów wyborczych wraz z załączonymi do nich dokumentami, ekspertyzy, opinie i raporty biegłych rewidentów oraz postanowienia Państwowej Komisji Wyborczej w sprawach sprawozdań wyborczych komitetów wyborczych.

[1] § 1 pkt 18 dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 19 września 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 181, poz. 1509). Zmiana weszła w życie 21 września 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-09-08 do 2005-09-20

Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o dokumentach z wyborów, należy przez to rozumieć:

1) spisy wyborców,

2) karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane),

3) postanowienia Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie przyjęcia zawiadomień partii politycznych o zamiarze zgłaszania kandydatów na posłów lub kandydatów na senatorów oraz powołania pełnomocników, a także zawiadomień o utworzeniu koalicyjnych komitetów wyborczych i zawiadomień o utworzeniu komitetów wyborczych wyborców,

4) protokoły rejestracji okręgowych list kandydatów na posłów wraz ze zgłoszeniami list do rejestracji i dokumentami dołączonymi do zgłoszeń,

5) postanowienia o: odmowie rejestracji listy okręgowej kandydatów na posłów, skreśleniu z zarejestrowanej listy nazwiska kandydata i o unieważnieniu rejestracji listy kandydatów wraz z dokumentami będącymi podstawą do podjęcia tych postanowień,

6) protokoły rejestracji kandydatów na senatorów wraz ze zgłoszeniami i dokumentami dołączonymi do zgłoszeń,

7) postanowienia o odmowie zarejestrowania kandydata na senatora oraz o skreśleniu nazwiska zarejestrowanego kandydata wraz z dokumentami będącymi podstawą do podjęcia tych postanowień,

8) obwieszczenia o zarejestrowanych listach okręgowych i obwieszczenia o zarejestrowanych kandydatach na senatorów,

9) dokumenty dotyczące losowania numerów list,

10) protokoły głosowania w obwodzie,

11) protokoły wyników głosowania w okręgu wyborczym,

12) protokół ustalenia zbiorczych wyników głosowania na listy okręgowe w skali kraju, ze wskazaniem list spełniających warunki uprawniające do uczestniczenia w podziale mandatów w okręgach wyborczych,

13) protokoły wyboru posłów do Sejmu w okręgu wyborczym,

14) protokoły wyników głosowania i wyników wyborów senatorów w okręgu wyborczym,

15) obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej o wynikach wyborów do Sejmu i do Senatu,

16) protokoły posiedzeń, uchwały, urzędowe obwieszczenia i komunikaty oraz inne dokumenty komisji wyborczych,

17) elektroniczne nośniki informatyczne z zapisanymi danymi z wyborów.