history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-10-13 do 2014-01-01

Rozdział 4

Obowiązki sprzedawcy i użytkownika produktów w opakowaniach

Art. 12. [Obowiązek informacyjny sprzedawcy] Sprzedawca produktów w opakowaniach jest obowiązany do przekazywania użytkownikom tych produktów informacji o opakowaniach i odpadach opakowaniowych w zakresie:

1) [13] dostępnych systemów zwrotu, zbierania i odzysku, w tym recyklingu,

2) właściwego postępowania z odpadami opakowaniowymi,

3) znaczenia oznaczeń stosowanych na opakowaniach

– co najmniej przez wywieszenie odpowiedniej informacji w miejscu sprzedaży.

[13] Art. 12 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 5 pkt 8 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 175, poz. 1458, ost. zm.: Dz.U z 2006 r. Nr 63, poz. 441). Zmiana weszła w życie 13 października 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-10-13 do 2014-01-01

Rozdział 4

Obowiązki sprzedawcy i użytkownika produktów w opakowaniach

Art. 12. [Obowiązek informacyjny sprzedawcy] Sprzedawca produktów w opakowaniach jest obowiązany do przekazywania użytkownikom tych produktów informacji o opakowaniach i odpadach opakowaniowych w zakresie:

1) [13] dostępnych systemów zwrotu, zbierania i odzysku, w tym recyklingu,

2) właściwego postępowania z odpadami opakowaniowymi,

3) znaczenia oznaczeń stosowanych na opakowaniach

– co najmniej przez wywieszenie odpowiedniej informacji w miejscu sprzedaży.

[13] Art. 12 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 5 pkt 8 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 175, poz. 1458, ost. zm.: Dz.U z 2006 r. Nr 63, poz. 441). Zmiana weszła w życie 13 października 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-01-01 do 2005-10-12

Rozdział 4

Obowiązki sprzedawcy i użytkownika produktów w opakowaniach

Art. 12. Sprzedawca produktów w opakowaniach jest obowiązany do przekazywania użytkownikom tych produktów informacji o opakowaniach i odpadach opakowaniowych w zakresie:

1) dostępnych systemów zwrotu, zbiórki i odzysku, w tym recyklingu,

2) właściwego postępowania z odpadami opakowaniowymi,

3) znaczenia oznaczeń stosowanych na opakowaniach

– co najmniej przez wywieszenie odpowiedniej informacji w miejscu sprzedaży.