history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2002-04-30 do 2004-09-13

1. Ocena zachowania powinna uwzględniać w szczególności:

1) funkcjonowanie ucznia w środowisku szkolnym,

2) respektowanie zasad współżycia społecznego i norm etycznych.

2. Ocenę zachowania śródroczną ustala się według skali określonej w statucie szkoły, z zastrzeżeniem ust. 4a. [21]

3. Ocenę zachowania końcoworoczną, począwszy od klasy czwartej szkoły podstawowej, ustala się według następującej skali: wzorowe, dobre, poprawne, nieodpowiednie, z zastrzeżeniem ust. 4a. [22]

4. W klasach l–III szkoły podstawowej ocena zachowania jest oceną opisową, z zastrzeżeniem ust. 4a. [23]

4a. [24] W przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym ocena zachowania jest oceną opisową.

5. Ocena zachowania nie może mieć wpływu na:

1) oceny z zajęć edukacyjnych,

2) promocję do klasy programowo wyższej lub ukończenie szkoły.

6. Ocena zachowania ustalona przez wychowawcę jest ostateczna.

[21] § 12 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[22] § 12 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[23] § 12 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. c) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[24] § 12 ust. 4a dodany przez § 1 pkt 7 lit. d) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

Wersja obowiązująca od 2002-04-30 do 2004-09-13

1. Ocena zachowania powinna uwzględniać w szczególności:

1) funkcjonowanie ucznia w środowisku szkolnym,

2) respektowanie zasad współżycia społecznego i norm etycznych.

2. Ocenę zachowania śródroczną ustala się według skali określonej w statucie szkoły, z zastrzeżeniem ust. 4a. [21]

3. Ocenę zachowania końcoworoczną, począwszy od klasy czwartej szkoły podstawowej, ustala się według następującej skali: wzorowe, dobre, poprawne, nieodpowiednie, z zastrzeżeniem ust. 4a. [22]

4. W klasach l–III szkoły podstawowej ocena zachowania jest oceną opisową, z zastrzeżeniem ust. 4a. [23]

4a. [24] W przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym ocena zachowania jest oceną opisową.

5. Ocena zachowania nie może mieć wpływu na:

1) oceny z zajęć edukacyjnych,

2) promocję do klasy programowo wyższej lub ukończenie szkoły.

6. Ocena zachowania ustalona przez wychowawcę jest ostateczna.

[21] § 12 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[22] § 12 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[23] § 12 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. c) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[24] § 12 ust. 4a dodany przez § 1 pkt 7 lit. d) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-04-14 do 2002-04-29

1. Ocena zachowania powinna uwzględniać w szczególności:

1) funkcjonowanie ucznia w środowisku szkolnym,

2) respektowanie zasad współżycia społecznego i norm etycznych.

2. Ocenę zachowania śródroczną ustala się według skali określonej w statucie szkoły.

3. Ocenę zachowania końcoworoczną, począwszy od klasy czwartej szkoły podstawowej, ustala się według następującej skali: wzorowe, dobre, poprawne, nieodpowiednie.

4. W klasach l–III szkoły podstawowej ocena zachowania jest oceną opisową.

5. Ocena zachowania nie może mieć wpływu na:

1) oceny z zajęć edukacyjnych,

2) promocję do klasy programowo wyższej lub ukończenie szkoły.

6. Ocena zachowania ustalona przez wychowawcę jest ostateczna.