history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2002-04-30 do 2004-09-13

1. Oceny bieżące i oceny klasyfikacyjne śródroczne ustala się według skali określonej w statucie szkoły, z zastrzeżeniem ust. 4. [17]

2. Oceny klasyfikacyjne końcoworoczne (semestralne), począwszy od klasy czwartej szkoły podstawowej, z zastrzeżeniem ust. 4, [18] ustala się w stopniach według następującej skali:

1) stopień celujący – 6,

2) stopień bardzo dobry – 5,

3) stopień dobry – 4,

4) stopień dostateczny – 3,

5) stopień dopuszczający – 2,

6) stopień niedostateczny– 1.

3. W klasach I–III szkoły podstawowej ocena klasyfikacyjna jest oceną opisową, z zastrzeżeniem ust. 4. [19]

4. [20] Oceny bieżące i oceny klasyfikacyjne śródroczne i końcoworoczne dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym są ocenami opisowymi.

[17] § 11 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[18] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[19] § 11 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. c) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[20] § 11 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 6 lit. d) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

Wersja obowiązująca od 2002-04-30 do 2004-09-13

1. Oceny bieżące i oceny klasyfikacyjne śródroczne ustala się według skali określonej w statucie szkoły, z zastrzeżeniem ust. 4. [17]

2. Oceny klasyfikacyjne końcoworoczne (semestralne), począwszy od klasy czwartej szkoły podstawowej, z zastrzeżeniem ust. 4, [18] ustala się w stopniach według następującej skali:

1) stopień celujący – 6,

2) stopień bardzo dobry – 5,

3) stopień dobry – 4,

4) stopień dostateczny – 3,

5) stopień dopuszczający – 2,

6) stopień niedostateczny– 1.

3. W klasach I–III szkoły podstawowej ocena klasyfikacyjna jest oceną opisową, z zastrzeżeniem ust. 4. [19]

4. [20] Oceny bieżące i oceny klasyfikacyjne śródroczne i końcoworoczne dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym są ocenami opisowymi.

[17] § 11 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[18] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[19] § 11 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. c) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

[20] § 11 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 6 lit. d) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 24 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 46, poz. 433). Zmiana weszła w życie 30 kwietnia 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-04-14 do 2002-04-29

1. Oceny bieżące i oceny klasyfikacyjne śródroczne ustala się według skali określonej w statucie szkoły.

2. Oceny klasyfikacyjne końcoworoczne (semestralne), począwszy od klasy czwartej szkoły podstawowej, ustala się w stopniach według następującej skali:

1) stopień celujący – 6,

2) stopień bardzo dobry – 5,

3) stopień dobry – 4,

4) stopień dostateczny – 3,

5) stopień dopuszczający – 2,

6) stopień niedostateczny– 1.

3. W klasach I–III szkoły podstawowej ocena klasyfikacyjna jest oceną opisową.