history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2003-11-01 do 2004-05-01

1. Osoba występująca z wnioskiem, zwana dalej „wnioskodawcą", dołącza do wniosku posiadane dokumenty i materiały niezbędne do dokonania ustalenia pochodzenia towaru, w szczególności próbki, fotografie, schematy, katalogi, certyfikaty jakościowe lub certyfikaty ilościowe.

2. Jeżeli dla dokonania ustalenia kraju pochodzenia towaru jest to niezbędne. Dyrektor Izby Celnej w Warszawie [3] może zażądać od wnioskodawcy dostarczenia, w wyznaczonym terminie, dodatkowych dokumentów lub materiałów. Wyznaczony termin powinien uwzględniać czas niezbędny dla ich uzyskania i dostarczenia.

3. Na wniosek wnioskodawcy, złożony nie później niż przed upływem uprzednio wyznaczonego terminu, Dyrektor Izby Celnej w Warszawie [4] może w szczególnie uzasadnionych przypadkach przedłużyć termin, o którym mowa w ust. 2.

4. Niedostarczenie dokumentów lub materiałów, o których mowa w ust. 2, w wyznaczonym terminie powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

[3] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 października 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wiążącej informacji o pochodzeniu towaru (Dz.U. Nr 182, poz. 1780). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2003 r.

[4] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 października 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wiążącej informacji o pochodzeniu towaru (Dz.U. Nr 182, poz. 1780). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003-11-01 do 2004-05-01

1. Osoba występująca z wnioskiem, zwana dalej „wnioskodawcą", dołącza do wniosku posiadane dokumenty i materiały niezbędne do dokonania ustalenia pochodzenia towaru, w szczególności próbki, fotografie, schematy, katalogi, certyfikaty jakościowe lub certyfikaty ilościowe.

2. Jeżeli dla dokonania ustalenia kraju pochodzenia towaru jest to niezbędne. Dyrektor Izby Celnej w Warszawie [3] może zażądać od wnioskodawcy dostarczenia, w wyznaczonym terminie, dodatkowych dokumentów lub materiałów. Wyznaczony termin powinien uwzględniać czas niezbędny dla ich uzyskania i dostarczenia.

3. Na wniosek wnioskodawcy, złożony nie później niż przed upływem uprzednio wyznaczonego terminu, Dyrektor Izby Celnej w Warszawie [4] może w szczególnie uzasadnionych przypadkach przedłużyć termin, o którym mowa w ust. 2.

4. Niedostarczenie dokumentów lub materiałów, o których mowa w ust. 2, w wyznaczonym terminie powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

[3] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 października 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wiążącej informacji o pochodzeniu towaru (Dz.U. Nr 182, poz. 1780). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2003 r.

[4] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 października 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wiążącej informacji o pochodzeniu towaru (Dz.U. Nr 182, poz. 1780). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-07-19 do 2003-10-31

1. Osoba występująca z wnioskiem, zwana dalej „wnioskodawcą", dołącza do wniosku posiadane dokumenty i materiały niezbędne do dokonania ustalenia pochodzenia towaru, w szczególności próbki, fotografie, schematy, katalogi, certyfikaty jakościowe lub certyfikaty ilościowe.

2. Jeżeli dla dokonania ustalenia kraju pochodzenia towaru jest to niezbędne. Dyrektor Izby Celnej Port Lotniczy w Warszawie [3] może zażądać od wnioskodawcy dostarczenia, w wyznaczonym terminie, dodatkowych dokumentów lub materiałów. Wyznaczony termin powinien uwzględniać czas niezbędny dla ich uzyskania i dostarczenia.

3. Na wniosek wnioskodawcy, złożony nie później niż przed upływem uprzednio wyznaczonego terminu, Dyrektor Izby Celnej Port Lotniczy w Warszawie [4] może w szczególnie uzasadnionych przypadkach przedłużyć termin, o którym mowa w ust. 2.

4. Niedostarczenie dokumentów lub materiałów, o których mowa w ust. 2, w wyznaczonym terminie powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

[3] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 9 czerwca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wiążącej informacji o pochodzeniu towaru (Dz.U. Nr 116, poz. 1096). Zmiana weszła w życie 19 lipca 2003 r.

[4] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 9 czerwca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wiążącej informacji o pochodzeniu towaru (Dz.U. Nr 116, poz. 1096). Zmiana weszła w życie 19 lipca 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-05-01 do 2003-07-18

1. Osoba występująca z wnioskiem, zwana dalej „wnioskodawcą", dołącza do wniosku posiadane dokumenty i materiały niezbędne do dokonania ustalenia pochodzenia towaru, w szczególności próbki, fotografie, schematy, katalogi, certyfikaty jakościowe lub certyfikaty ilościowe.

2. Jeżeli dla dokonania ustalenia kraju pochodzenia towaru jest to niezbędne. Minister właściwy do spraw finansów publicznych [3] może zażądać od wnioskodawcy dostarczenia, w wyznaczonym terminie, dodatkowych dokumentów lub materiałów. Wyznaczony termin powinien uwzględniać czas niezbędny dla ich uzyskania i dostarczenia.

3. Na wniosek wnioskodawcy, złożony nie później niż przed upływem uprzednio wyznaczonego terminu, minister właściwy do spraw finansów publicznych [4] może w szczególnie uzasadnionych przypadkach przedłużyć termin, o którym mowa w ust. 2.

4. Niedostarczenie dokumentów lub materiałów, o których mowa w ust. 2, w wyznaczonym terminie powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

[3] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wiążącej informacji o pochodzeniu towaru (Dz.U. Nr 43, poz. 380). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.

[4] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wiążącej informacji o pochodzeniu towaru (Dz.U. Nr 43, poz. 380). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-03-19 do 2002-04-30

1. Osoba występująca z wnioskiem, zwana dalej „wnioskodawcą", dołącza do wniosku posiadane dokumenty i materiały niezbędne do dokonania ustalenia pochodzenia towaru, w szczególności próbki, fotografie, schematy, katalogi, certyfikaty jakościowe lub certyfikaty ilościowe.

2. Jeżeli dla dokonania ustalenia kraju pochodzenia towaru jest to niezbędne. Prezes GUC może zażądać od wnioskodawcy dostarczenia, w wyznaczonym terminie, dodatkowych dokumentów lub materiałów. Wyznaczony termin powinien uwzględniać czas niezbędny dla ich uzyskania i dostarczenia.

3. Na wniosek wnioskodawcy, złożony nie później niż przed upływem uprzednio wyznaczonego terminu, Prezes GUC może w szczególnie uzasadnionych przypadkach przedłużyć termin, o którym mowa w ust. 2.

4. Niedostarczenie dokumentów lub materiałów, o których mowa w ust. 2, w wyznaczonym terminie powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.