history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2007-01-01 do 2012-01-01

[17] (uchylony).

[17] § 55 uchylony przez § 1 pkt 15 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 15 grudnia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. Nr 241, poz. 1750). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2007 r.

Wersja obowiązująca od 2007-01-01 do 2012-01-01

[17] (uchylony).

[17] § 55 uchylony przez § 1 pkt 15 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 15 grudnia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. Nr 241, poz. 1750). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2006-12-31

[Sposób wpisywania danych] 1. [12] W przypadku gdy w rubryce 1 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce 1 lub 4.

2. W przypadku gdy w rubryce 2 zachodzi konieczność wpisania informacji o dokumentach za kolejne okresy, informacje o tych faktach wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 2.

[12] § 55 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 15 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 października 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. Nr 186, poz. 1821). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-01-01 do 2003-12-31

[Sposób wpisywania danych] 1. W przypadku gdy w rubryce 1 zachodzi konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno w rubryce 1.

2. W przypadku gdy w rubryce 2 zachodzi konieczność wpisania informacji o dokumentach za kolejne okresy, informacje o tych faktach wpisuje się kolejno w odpowiednich polach rubryki 2.