history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2002-06-22 do 2005-01-27

1. Przewodniczący Komisji:

1) organizuje i kieruje pracami Komisji, w tym ustala terminy i miejsce posiedzeń Komisji,

2) zwołuje posiedzenia Komisji oraz im przewodniczy,

3) reprezentuje Komisję na zewnątrz,

4) występuje do organów, o których mowa w § 3 ust, 1, o zwolnienie osób uczestniczących w Komisji od wykonywania zadań służbowych na czas niezbędny do udziału w jej pracach oraz wystawienie tym osobom dokumentów niezbędnych do odbycia koniecznych podróży służbowych.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego Komisji jego funkcje wykonuje zastępca przewodniczącego.

3. Sekretarz Komisji:

1) organizuje obsługę administracyjno-biurową prac Komisji,

2) sporządza dokumenty wynikające z prac Komisji,

3) przesyła dokumenty wynikające z prac Komisji zainteresowanym osobom, organom i jednostkom organizacyjnym,

4) prowadzi listę obecności osób biorących udział w posiedzeniach Komisji,

5) sporządza sprawozdania z posiedzeń Komisji, o których mowa w § 8,

6) [4] przygotowuje, zgodnie z zaleceniami Komisji, wniosek o zatwierdzenie przez Ministra Obrony Narodowej wysokości odszkodowania oraz jego podziału,

7) gromadzi dowody księgowe określone w przepisach o rachunkowości, stwierdzające dokonanie wydatków, o których mowa w § 14, oraz przesyła je dyrektorowi komórki organizacyjnej Ministerstwa Obrony Narodowej, przygotowującej wystąpienie do właściwych organów wojsk obcych o zwrot kosztów postępowania przed Komisją.

[4] § 5 ust. 3 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie komisji do rozpatrywania roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez wojska obce (Dz.U. Nr 69, poz. 641). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2002 r.

Wersja obowiązująca od 2002-06-22 do 2005-01-27

1. Przewodniczący Komisji:

1) organizuje i kieruje pracami Komisji, w tym ustala terminy i miejsce posiedzeń Komisji,

2) zwołuje posiedzenia Komisji oraz im przewodniczy,

3) reprezentuje Komisję na zewnątrz,

4) występuje do organów, o których mowa w § 3 ust, 1, o zwolnienie osób uczestniczących w Komisji od wykonywania zadań służbowych na czas niezbędny do udziału w jej pracach oraz wystawienie tym osobom dokumentów niezbędnych do odbycia koniecznych podróży służbowych.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego Komisji jego funkcje wykonuje zastępca przewodniczącego.

3. Sekretarz Komisji:

1) organizuje obsługę administracyjno-biurową prac Komisji,

2) sporządza dokumenty wynikające z prac Komisji,

3) przesyła dokumenty wynikające z prac Komisji zainteresowanym osobom, organom i jednostkom organizacyjnym,

4) prowadzi listę obecności osób biorących udział w posiedzeniach Komisji,

5) sporządza sprawozdania z posiedzeń Komisji, o których mowa w § 8,

6) [4] przygotowuje, zgodnie z zaleceniami Komisji, wniosek o zatwierdzenie przez Ministra Obrony Narodowej wysokości odszkodowania oraz jego podziału,

7) gromadzi dowody księgowe określone w przepisach o rachunkowości, stwierdzające dokonanie wydatków, o których mowa w § 14, oraz przesyła je dyrektorowi komórki organizacyjnej Ministerstwa Obrony Narodowej, przygotowującej wystąpienie do właściwych organów wojsk obcych o zwrot kosztów postępowania przed Komisją.

[4] § 5 ust. 3 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie komisji do rozpatrywania roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez wojska obce (Dz.U. Nr 69, poz. 641). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-01-05 do 2002-06-21

1. Przewodniczący Komisji:

1) organizuje i kieruje pracami Komisji, w tym ustala terminy i miejsce posiedzeń Komisji,

2) zwołuje posiedzenia Komisji oraz im przewodniczy,

3) reprezentuje Komisję na zewnątrz,

4) występuje do organów, o których mowa w § 3 ust, 1, o zwolnienie osób uczestniczących w Komisji od wykonywania zadań służbowych na czas niezbędny do udziału w jej pracach oraz wystawienie tym osobom dokumentów niezbędnych do odbycia koniecznych podróży służbowych.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego Komisji jego funkcje wykonuje zastępca przewodniczącego.

3. Sekretarz Komisji:

1) organizuje obsługę administracyjno-biurową prac Komisji,

2) sporządza dokumenty wynikające z prac Komisji,

3) przesyła dokumenty wynikające z prac Komisji zainteresowanym osobom, organom i jednostkom organizacyjnym,

4) prowadzi listę obecności osób biorących udział w posiedzeniach Komisji,

5) sporządza sprawozdania z posiedzeń Komisji, o których mowa w § 8,

6) przygotowuje projekt protokołu, o którym mowa w § 9,

7) gromadzi dowody księgowe określone w przepisach o rachunkowości, stwierdzające dokonanie wydatków, o których mowa w § 14, oraz przesyła je dyrektorowi komórki organizacyjnej Ministerstwa Obrony Narodowej, przygotowującej wystąpienie do właściwych organów wojsk obcych o zwrot kosztów postępowania przed Komisją.