history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2003-01-16 do 2006-01-01

Zespół kolejowych torów zdawczo-odbiorczych, usytuowany poza terenem kolejowej bazy paliw lub stacji paliw, powinien znajdować się w odległości liczonej od skrajni najbliższego toru: [9]

1) 25 m od budynków mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej,

2) 15 m od innych budynków,

3) 10 m od granicy pasa drogowego.

[9] § 20 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2003 r. Nr 1, poz. 8). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003-01-16 do 2006-01-01

Zespół kolejowych torów zdawczo-odbiorczych, usytuowany poza terenem kolejowej bazy paliw lub stacji paliw, powinien znajdować się w odległości liczonej od skrajni najbliższego toru: [9]

1) 25 m od budynków mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej,

2) 15 m od innych budynków,

3) 10 m od granicy pasa drogowego.

[9] § 20 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2003 r. Nr 1, poz. 8). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-02-18 do 2003-01-15

Zespół kolejowych torów zdawczo-odbiorczych, usytuowany poza terenem bazy paliw lub stacji kolejowej PKP, powinien znajdować się w odległości liczonej od skrajni budowli najbliższego toru:

1) 25 m od budynków mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej,

2) 15 m od innych budynków,

3) 10 m od granicy pasa drogowego.