Wersja obowiązująca od 2003-01-16 do 2006-01-01
Zespół kolejowych torów zdawczo-odbiorczych, usytuowany poza terenem kolejowej bazy paliw lub stacji paliw, powinien znajdować się w odległości liczonej od skrajni najbliższego toru: [9]
1) 25 m od budynków mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej,
2) 15 m od innych budynków,
3) 10 m od granicy pasa drogowego.
[9] § 20 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych,
Wersja obowiązująca od 2003-01-16 do 2006-01-01
Zespół kolejowych torów zdawczo-odbiorczych, usytuowany poza terenem kolejowej bazy paliw lub stacji paliw, powinien znajdować się w odległości liczonej od skrajni najbliższego toru: [9]
1) 25 m od budynków mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej,
2) 15 m od innych budynków,
3) 10 m od granicy pasa drogowego.
[9] § 20 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych,
Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-02-18 do 2003-01-15
Zespół kolejowych torów zdawczo-odbiorczych, usytuowany poza terenem bazy paliw lub stacji kolejowej PKP, powinien znajdować się w odległości liczonej od skrajni budowli najbliższego toru:
1) 25 m od budynków mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej,
2) 15 m od innych budynków,
3) 10 m od granicy pasa drogowego.