history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-09-21 do 2013-12-25

[Definicje] Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o dokumentach z wyborów, należy przez to rozumieć:

1) spisy wyborców,

2) karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane),

3) postanowienia o zarejestrowaniu komitetów wyborczych wraz z załączonymi do zgłoszeń dokumentami,

4) protokoły rejestracji kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, z załączonymi do zgłoszeń dokumentami,

5) listę kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,

6) protokoły głosowania w obwodzie,

7) protokoły zbiorczych wyników głosowania w okręgach wyborczych,

8) protokół głosowania na kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzony przez Państwową Komisję Wyborczą,

9) uchwałę Państwowej Komisji Wyborczej ustalającą wynik wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,

10) protokoły posiedzeń, uchwały, urzędowe obwieszczenia i inne dokumenty komisji wyborczych,

11) [1] sprawozdania wyborcze komitetów wyborczych wraz z załączonymi do nich dokumentami, ekspertyzy i opinie biegłych rewidentów oraz postanowienia Państwowej Komisji Wyborczej w sprawach sprawozdań wyborczych komitetów wyborczych.

[1] § 1 pkt 11 dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 19 września 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 181, poz. 1508). Zmiana weszła w życie 21 września 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-09-21 do 2013-12-25

[Definicje] Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o dokumentach z wyborów, należy przez to rozumieć:

1) spisy wyborców,

2) karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane),

3) postanowienia o zarejestrowaniu komitetów wyborczych wraz z załączonymi do zgłoszeń dokumentami,

4) protokoły rejestracji kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, z załączonymi do zgłoszeń dokumentami,

5) listę kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,

6) protokoły głosowania w obwodzie,

7) protokoły zbiorczych wyników głosowania w okręgach wyborczych,

8) protokół głosowania na kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzony przez Państwową Komisję Wyborczą,

9) uchwałę Państwowej Komisji Wyborczej ustalającą wynik wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,

10) protokoły posiedzeń, uchwały, urzędowe obwieszczenia i inne dokumenty komisji wyborczych,

11) [1] sprawozdania wyborcze komitetów wyborczych wraz z załączonymi do nich dokumentami, ekspertyzy i opinie biegłych rewidentów oraz postanowienia Państwowej Komisji Wyborczej w sprawach sprawozdań wyborczych komitetów wyborczych.

[1] § 1 pkt 11 dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 19 września 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 181, poz. 1508). Zmiana weszła w życie 21 września 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-10-06 do 2005-09-20

Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o dokumentach z wyborów, należy przez to rozumieć:

1) spisy wyborców,

2) karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane),

3) postanowienia o zarejestrowaniu komitetów wyborczych wraz z załączonymi do zgłoszeń dokumentami,

4) protokoły rejestracji kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, z załączonymi do zgłoszeń dokumentami,

5) listę kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,

6) protokoły głosowania w obwodzie,

7) protokoły zbiorczych wyników głosowania w okręgach wyborczych,

8) protokół głosowania na kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzony przez Państwową Komisję Wyborczą,

9) uchwałę Państwowej Komisji Wyborczej ustalającą wynik wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,

10) protokoły posiedzeń, uchwały, urzędowe obwieszczenia i inne dokumenty komisji wyborczych.