history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2002-06-30 do 2004-12-08

[Zadania dyrektora szkoły] 1. Dyrektor szkoły zapewnia prawidłowy przebieg stażu.

2. Nauczycielowi odbywającemu staż dyrektor szkoły zapewnia możliwość obserwacji zajęć dydaktycznych, wychowawczych oraz innych prowadzonych w szkole, a także udział w formach kształcenia ustawicznego, jeżeli wynika to z zatwierdzonego planu rozwoju zawodowego i potrzeb szkoły.

3. [10] Dyrektor szkoły zbiera informacje o realizacji przez nauczyciela zadań wynikających z jego planu rozwoju zawodowego oraz o efektach prowadzonych przez nauczyciela zajęć.

4. [11] Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciel składa dyrektorowi szkoły w terminie 30 dni od dnia zakończenia stażu.

5. [12] Plan rozwoju zawodowego nauczyciela zatwierdza dyrektor szkoły w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia zajęć.

[10] § 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. Nr 82, poz. 744). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2002 r.

[11] § 6 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. Nr 82, poz. 744). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2002 r.

[12] § 6 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 5 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. Nr 82, poz. 744). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2002 r.

Wersja obowiązująca od 2002-06-30 do 2004-12-08

[Zadania dyrektora szkoły] 1. Dyrektor szkoły zapewnia prawidłowy przebieg stażu.

2. Nauczycielowi odbywającemu staż dyrektor szkoły zapewnia możliwość obserwacji zajęć dydaktycznych, wychowawczych oraz innych prowadzonych w szkole, a także udział w formach kształcenia ustawicznego, jeżeli wynika to z zatwierdzonego planu rozwoju zawodowego i potrzeb szkoły.

3. [10] Dyrektor szkoły zbiera informacje o realizacji przez nauczyciela zadań wynikających z jego planu rozwoju zawodowego oraz o efektach prowadzonych przez nauczyciela zajęć.

4. [11] Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciel składa dyrektorowi szkoły w terminie 30 dni od dnia zakończenia stażu.

5. [12] Plan rozwoju zawodowego nauczyciela zatwierdza dyrektor szkoły w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia zajęć.

[10] § 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. Nr 82, poz. 744). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2002 r.

[11] § 6 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. Nr 82, poz. 744). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2002 r.

[12] § 6 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 5 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 maja 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. Nr 82, poz. 744). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-09-01 do 2002-06-29

[Zadania dyrektora szkoły] 1. Dyrektor szkoły zapewnia prawidłowy przebieg stażu.

2. Nauczycielowi odbywającemu staż dyrektor szkoły zapewnia możliwość obserwacji zajęć dydaktycznych, wychowawczych oraz innych prowadzonych w szkole, a także udział w formach kształcenia ustawicznego, jeżeli wynika to z zatwierdzonego planu rozwoju zawodowego i potrzeb szkoły.

3. Zajęcia i inne zadania realizowane przez nauczyciela zgodnie z jego planem rozwoju zawodowego są obserwowane i omawiane z dyrektorem szkoły, z zastrzeżeniem ust. 4.

4. W przypadku nauczycieli zajmujących się pomocą psychologiczno-pedagogiczną dyrektor szkoły zbiera informacje o przebiegu i efektach prowadzonych przez nich zajęć.