Wersja obowiązująca od 2019.09.13 do 2022.09.21

§ 280. [Wymagania dotyczące ekranów przeciwhasłowych] Drogowe urządzenia przeciwhałasowe nie powinny utrudniać: [51]

1) dostępu światła do budynków usytuowanych przy obiekcie,

2) przewiewu powietrza w celu odprowadzenia spalin z obiektu.

[51] § 280 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 30 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1642). Zmiana weszła w życie 13 września 2019 r.

Wersja obowiązująca od 2019.09.13 do 2022.09.21

§ 280. [Wymagania dotyczące ekranów przeciwhasłowych] Drogowe urządzenia przeciwhałasowe nie powinny utrudniać: [51]

1) dostępu światła do budynków usytuowanych przy obiekcie,

2) przewiewu powietrza w celu odprowadzenia spalin z obiektu.

[51] § 280 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 30 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1642). Zmiana weszła w życie 13 września 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.05.22 do 2019.09.12

[Wymagania dotyczące ekranów przeciwhasłowych] Ekrany przeciwhałasowe, zwane dalej „ekranami”, nie powinny utrudniać: [3]

1) dostępu światła do budynków usytuowanych przy obiekcie,

2) przewiewu powietrza w celu odprowadzenia spalin z obiektu.

[3] § 280 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 23 kwietnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 528). Zmiana weszła w życie 22 maja 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000.08.18 do 2013.05.21

[Specyfikacja ekranów, światło i powietrze] Ekrany, o których mowa w § 279, nie powinny utrudnić:

1) dostępu światła do budynków usytuowanych przy obiekcie,

2) przewiewu powietrza w celu odprowadzenia spalin z obiektu.