history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-04-29 do 2022-09-21

[22] (uchylony).

[22] § 269 uchylony przez § 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010-04-29 do 2022-09-21

[22] (uchylony).

[22] § 269 uchylony przez § 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-08-18 do 2010-04-28

[Trwałe połączenie barier betonowych z konstrukcją pomostu] 1. Bariery betonowe, umieszczone na zewnętrznej krawędzi obiektu lub między jezdnią i chodnikiem bądź w pasie dzielącym, powinny być połączone trwale z konstrukcją pomostu w sposób zabezpieczający ich nieprzesuwność oraz obrót pod działaniem obciążenia przewidzianego w Polskiej Normie dla barier sztywnych, z zastrzeżeniem ust. 2.

2. Przy tymczasowych pasach ruchu dopuszcza się w czasie kolizji poprzeczne przesunięcia barier betonowych pełnych przestawnych na odległość nie większą niż 0,5 m, pod warunkiem że konstrukcja obiektu pozwala na takie przesunięcie.

3. Dopuszcza się wykonanie betonowych barier pełnych z elementów prefabrykowanych, pod warunkiem że konstrukcja spełnia wymagania określone w ust. 1 oraz zapewnia:

1) gładką powierzchnię połączonych elementów,

2) połączenia nierozłączalne w czasie kolizji.