Wersja obowiązująca od 2019-09-13 do 2022-09-21
[45] (uchylony)
[45] § 217 uchylony przez § 1 pkt 25 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1642). Zmiana weszła w życie 13 września 2019 r.
Wersja obowiązująca od 2019-09-13 do 2022-09-21
[45] (uchylony)
[45] § 217 uchylony przez § 1 pkt 25 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1642). Zmiana weszła w życie 13 września 2019 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-08-18 do 2019-09-12
[Połączenie izolacji z pomostem stalowym] 1. Połączenie izolacji z pomostem stalowym powinno być zapewnione poprzez:
1) należyte oczyszczenie górnej powierzchni płyty pomostu z rdzy, zendry i wszelkich zanieczyszczeń do stopnia czystości Sa3 – określonego Polską Normą,
2) wykonanie powłoki ochronnej zabezpieczającej przed korozją,
3) wykonanie warstwy sczepnej między powłoką ochronną a uszczelniającą pomost.
2. Powłoki i warstwy, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, powinny być jednolite pod względem właściwości fizykochemicznych i mechanicznych.
3. Dopuszcza się zastąpienie powłoki i warstwy, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, powłoką ochronną stanowiącą jednocześnie warstwę ochronną i sczepną między płytą pomostu a nawierzchnią.
4. Wytrzymałość na odrywanie powłoki i warstw, o których mowa w ust. 1 i 3, powinna odpowiadać wartościom podanym w tabeli:
Rodzaj powłoki |
Wytrzymałość na odrywanie ((MPa) |
Warstwa gruntująca i sczepną z bitumów modyfikowanych |
≥0,5 |
Warstwa klejąca zapewniająca połączenie z nawierzchnią |
≥1,5 |
Powłoka z żywicy syntetycznej na podłożu metalizowanym, spełniająca rolę warstwy ochronnej i sczepnej z nawierzchnią |
≥2,0 |