history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2003-02-01 do 2004-12-09

[13] Wprowadza się jednolity sposób lokalizacji w ciągu drogi: elementów drogi, zmian parametrów technicznych drogi, obiektów mostowych, promów, urządzeń technicznych związanych z prowadzeniem i zabezpieczeniem ruchu i innych urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi poprzez:

1) kilometraż – dla wszystkich kategorii dróg, oraz dodatkowo,

2) system referencyjny – dla dróg krajowych i innych kategorii dróg publicznych, dla których ten system został wprowadzony.

[13] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie numeracji i ewidencji dróg oraz obiektów mostowych (Dz.U. z 2003 r. Nr 5, poz. 54). Zmiana weszła w życie 1 lutego 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003-02-01 do 2004-12-09

[13] Wprowadza się jednolity sposób lokalizacji w ciągu drogi: elementów drogi, zmian parametrów technicznych drogi, obiektów mostowych, promów, urządzeń technicznych związanych z prowadzeniem i zabezpieczeniem ruchu i innych urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi poprzez:

1) kilometraż – dla wszystkich kategorii dróg, oraz dodatkowo,

2) system referencyjny – dla dróg krajowych i innych kategorii dróg publicznych, dla których ten system został wprowadzony.

[13] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie numeracji i ewidencji dróg oraz obiektów mostowych (Dz.U. z 2003 r. Nr 5, poz. 54). Zmiana weszła w życie 1 lutego 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-05-10 do 2003-01-31

Wprowadza się jednolity sposób lokalizacji w ciągu drogi: elementów drogi, zmian parametrów technicznych drogi, obiektów mostowych, urządzeń technicznych związanych z prowadzeniem i zabezpieczeniem ruchu i innych urządzeń nie związanych z funkcjonowaniem drogi, poprzez:

1) kilometraż – dla wszystkich kategorii dróg oraz dodatkowo

2) system referencyjny – dla dróg krajowych i innych kategorii dróg publicznych, dla których ten system został wprowadzony.