history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2002-05-01 do 2005-01-01

Urzędy skarbowe, organy celne [5] i inne organy wykonujące prawomocne orzeczenia przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw ustalają wysokość dodatkowych wpływów należności budżetowych oraz wpływów uzyskanych przez Skarb Państwa tytułem przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw ujawnionych przez funkcjonariuszy celnych, na podstawie:

1) ostatecznych decyzji o wymiarze należności celnych lub podatków, jeżeli wynikające z nich kwoty zostały zapłacone w całości lub w części, w przypadkach, o których mowa w § 2 pkt 1 i 2, i w ustawowym terminie nie została wniesiona skarga do Naczelnego Sądu Administracyjnego,

2) prawomocnych orzeczeń Naczelnego Sądu Administracyjnego, w przypadkach, o których mowa w § 2 pkt 1 i 2,

3) prawomocnych i wykonanych orzeczeń przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw,

4) dokumentacji spraw zakończonych rozstrzygnięciami, o których mowa w pkt 1–3, z której wynika spełnienie warunków określonych w art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 24 lipca 1999 r. o Służbie Celnej.

[5] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie dodatkowych wpływów uzyskiwanych w wyniku kontroli przeprowadzanej przez funkcjonariuszy celnych (Dz.U. Nr 43, poz. 401). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.

Wersja obowiązująca od 2002-05-01 do 2005-01-01

Urzędy skarbowe, organy celne [5] i inne organy wykonujące prawomocne orzeczenia przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw ustalają wysokość dodatkowych wpływów należności budżetowych oraz wpływów uzyskanych przez Skarb Państwa tytułem przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw ujawnionych przez funkcjonariuszy celnych, na podstawie:

1) ostatecznych decyzji o wymiarze należności celnych lub podatków, jeżeli wynikające z nich kwoty zostały zapłacone w całości lub w części, w przypadkach, o których mowa w § 2 pkt 1 i 2, i w ustawowym terminie nie została wniesiona skarga do Naczelnego Sądu Administracyjnego,

2) prawomocnych orzeczeń Naczelnego Sądu Administracyjnego, w przypadkach, o których mowa w § 2 pkt 1 i 2,

3) prawomocnych i wykonanych orzeczeń przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw,

4) dokumentacji spraw zakończonych rozstrzygnięciami, o których mowa w pkt 1–3, z której wynika spełnienie warunków określonych w art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 24 lipca 1999 r. o Służbie Celnej.

[5] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 kwietnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie dodatkowych wpływów uzyskiwanych w wyniku kontroli przeprowadzanej przez funkcjonariuszy celnych (Dz.U. Nr 43, poz. 401). Zmiana weszła w życie 1 maja 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-05-03 do 2002-04-30

Urzędy skarbowe, urzędy celne i inne organy wykonujące prawomocne orzeczenia przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw ustalają wysokość dodatkowych wpływów należności budżetowych oraz wpływów uzyskanych przez Skarb Państwa tytułem przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw ujawnionych przez funkcjonariuszy celnych, na podstawie:

1) ostatecznych decyzji o wymiarze należności celnych lub podatków, jeżeli wynikające z nich kwoty zostały zapłacone w całości lub w części, w przypadkach, o których mowa w § 2 pkt 1 i 2, i w ustawowym terminie nie została wniesiona skarga do Naczelnego Sądu Administracyjnego,

2) prawomocnych orzeczeń Naczelnego Sądu Administracyjnego, w przypadkach, o których mowa w § 2 pkt 1 i 2,

3) prawomocnych i wykonanych orzeczeń przepadku rzeczy pochodzących z przestępstw,

4) dokumentacji spraw zakończonych rozstrzygnięciami, o których mowa w pkt 1–3, z której wynika spełnienie warunków określonych w art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 24 lipca 1999 r. o Służbie Celnej.