history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-08-11 do 2007-04-28

[Powołanie zespołu konkursowego] 1. W celu przeprowadzenia konkursu Szef Służby Cywilnej powołuje zespół konkursowy, zwany dalej „zespołem”, do którego zadań należy:

1) rozstrzygnięcie o dopuszczeniu albo odmowie dopuszczenia kandydata do udziału w konkursie,

2) przeprowadzenie konkursu,

3) ustalenie wyniku konkursu.

2. [1] W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko Głównego Inspektora Audytu Wewnętrznego lub dyrektora generalnego urzędu wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Prezesa Rady Ministrów,

2) czterej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.

3. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko, o którym mowa w art. 41 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 1999 r. Nr 49, poz. 483 i Nr 70, poz. 778), zwanej dalej „ustawą”, wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej,

2) dyrektor generalny właściwego urzędu i dwie wskazane przez niego osoby.

3a. [2] W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko, o którym mowa w art. 41 ust. 1 pkt 3 ustawy, wchodzą:

1) dwaj przedstawiciele Głównego Lekarza Weterynarii,

2) jeden przedstawiciel wojewody,

3) trzej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.

4. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko kierownika urzędu centralnego lub jego zastępcy, na podstawie art. 20 ust. 7 ustawy, wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Prezesa Rady Ministrów,

2) czterej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.

5. Szef Służby Cywilnej wyznacza swoich przedstawicieli do składu zespołu spośród osób, których wiedza, doświadczenie zawodowe oraz autorytet dają rękojmię prawidłowego wykonywania zadań zespołu.

6. Szef Służby Cywilnej wyznacza przewodniczącego zespołu spośród członków zespołu.

7. Członkowie zespołu mogą wybrać ze swojego grona wiceprzewodniczącego zespołu. Wiceprzewodniczący zespołu wykonuje zadania przewodniczącego zespołu w razie jego nieobecności.

8. O powołaniu zespołu Szef Służby Cywilnej niezwłocznie zawiadamia na piśmie przewodniczącego Rady Służby Cywilnej. W zawiadomieniu podaje się nazwę urzędu i stanowiska, na które jest przeprowadzany konkurs, oraz skład zespołu.

[1] § 2 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 lipca 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu organizowania i szczegółowych zasad przeprowadzania konkursów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej (Dz.U. Nr 139, poz. 1164). Zmiana weszła w życie 11 sierpnia 2005 r.

[2] § 2 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 lipca 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu organizowania i szczegółowych zasad przeprowadzania konkursów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej (Dz.U. Nr 139, poz. 1164). Zmiana weszła w życie 11 sierpnia 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-08-11 do 2007-04-28

[Powołanie zespołu konkursowego] 1. W celu przeprowadzenia konkursu Szef Służby Cywilnej powołuje zespół konkursowy, zwany dalej „zespołem”, do którego zadań należy:

1) rozstrzygnięcie o dopuszczeniu albo odmowie dopuszczenia kandydata do udziału w konkursie,

2) przeprowadzenie konkursu,

3) ustalenie wyniku konkursu.

2. [1] W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko Głównego Inspektora Audytu Wewnętrznego lub dyrektora generalnego urzędu wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Prezesa Rady Ministrów,

2) czterej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.

3. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko, o którym mowa w art. 41 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 1999 r. Nr 49, poz. 483 i Nr 70, poz. 778), zwanej dalej „ustawą”, wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej,

2) dyrektor generalny właściwego urzędu i dwie wskazane przez niego osoby.

3a. [2] W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko, o którym mowa w art. 41 ust. 1 pkt 3 ustawy, wchodzą:

1) dwaj przedstawiciele Głównego Lekarza Weterynarii,

2) jeden przedstawiciel wojewody,

3) trzej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.

4. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko kierownika urzędu centralnego lub jego zastępcy, na podstawie art. 20 ust. 7 ustawy, wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Prezesa Rady Ministrów,

2) czterej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.

5. Szef Służby Cywilnej wyznacza swoich przedstawicieli do składu zespołu spośród osób, których wiedza, doświadczenie zawodowe oraz autorytet dają rękojmię prawidłowego wykonywania zadań zespołu.

6. Szef Służby Cywilnej wyznacza przewodniczącego zespołu spośród członków zespołu.

7. Członkowie zespołu mogą wybrać ze swojego grona wiceprzewodniczącego zespołu. Wiceprzewodniczący zespołu wykonuje zadania przewodniczącego zespołu w razie jego nieobecności.

8. O powołaniu zespołu Szef Służby Cywilnej niezwłocznie zawiadamia na piśmie przewodniczącego Rady Służby Cywilnej. W zawiadomieniu podaje się nazwę urzędu i stanowiska, na które jest przeprowadzany konkurs, oraz skład zespołu.

[1] § 2 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 lipca 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu organizowania i szczegółowych zasad przeprowadzania konkursów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej (Dz.U. Nr 139, poz. 1164). Zmiana weszła w życie 11 sierpnia 2005 r.

[2] § 2 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 lipca 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu organizowania i szczegółowych zasad przeprowadzania konkursów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej (Dz.U. Nr 139, poz. 1164). Zmiana weszła w życie 11 sierpnia 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-11-25 do 2005-08-10

[Powołanie zespołu konkursowego] 1. W celu przeprowadzenia konkursu Szef Służby Cywilnej powołuje zespół konkursowy, zwany dalej „zespołem”, do którego zadań należy:

1) rozstrzygnięcie o dopuszczeniu albo odmowie dopuszczenia kandydata do udziału w konkursie,

2) przeprowadzenie konkursu,

3) ustalenie wyniku konkursu.

2. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko Sekretarza Rady Ministrów lub dyrektora generalnego urzędu wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Prezesa Rady Ministrów,

2) czterej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.

3. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko, o którym mowa w art. 41 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 1999 r. Nr 49, poz. 483 i Nr 70, poz. 778), zwanej dalej „ustawą”, wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej,

2) dyrektor generalny właściwego urzędu i dwie wskazane przez niego osoby.

4. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko kierownika urzędu centralnego lub jego zastępcy, na podstawie art. 20 ust. 7 ustawy, wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Prezesa Rady Ministrów,

2) czterej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.

5. Szef Służby Cywilnej wyznacza swoich przedstawicieli do składu zespołu spośród osób, których wiedza, doświadczenie zawodowe oraz autorytet dają rękojmię prawidłowego wykonywania zadań zespołu.

6. Szef Służby Cywilnej wyznacza przewodniczącego zespołu spośród członków zespołu.

7. Członkowie zespołu mogą wybrać ze swojego grona wiceprzewodniczącego zespołu. Wiceprzewodniczący zespołu wykonuje zadania przewodniczącego zespołu w razie jego nieobecności.

8. O powołaniu zespołu Szef Służby Cywilnej niezwłocznie zawiadamia na piśmie przewodniczącego Rady Służby Cywilnej. W zawiadomieniu podaje się nazwę urzędu i stanowiska, na które jest przeprowadzany konkurs, oraz skład zespołu.