Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-01-01 do 2006-10-26
[Szkolenia w służbie cywilnej] 1. Członek korpusu służby cywilnej uczestniczy w szkoleniach w służbie cywilnej.
2. Szkolenia w służbie cywilnej obejmują:
1) szkolenia centralne – planowane, organizowane i nadzorowane przez Szefa Służby Cywilnej,
2) szkolenia powszechne – planowane, organizowane i nadzorowane przez dyrektora generalnego urzędu,
3) szkolenia w ramach indywidualnego programu rozwoju zawodowego urzędnika służby cywilnej planowane, organizowane i nadzorowane przez dyrektora generalnego urzędu w porozumieniu z zatrudnionym w danym urzędzie urzędnikiem służby cywilnej,
4) studium zarządzania strategicznego dla dyrektorów generalnych urzędów,
5) szkolenia specjalistyczne – planowane, organizowane i nadzorowane przez dyrektora generalnego urzędu, obejmujące tematykę związaną z zadaniami urzędu.