Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-08-19 do 2006-10-26
[Stwierdzenie naruszeń] 1. W przypadku stwierdzenia naruszenia zasad przeprowadzenia konkursu Szef Służby Cywilnej zarządza przeprowadzenie ponownego konkursu.
2. [19] Szef Służby Cywilnej upowszechnia w Biuletynie Służby Cywilnej i w Biuletynie Informacji Publicznej informację o zarządzeniu przeprowadzenia ponownego konkursu w terminie 30 dni od tego zarządzenia.
[19] Art. 47 ust. 2 dodany przez art. 1 pkt 8 ustawy z dnia 19 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 132, poz. 1110). Zmiana weszła w życie 19 sierpnia 2005 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-01-01 do 2005-08-18
[Stwierdzenie naruszeń] W przypadku stwierdzenia naruszenia zasad przeprowadzenia konkursu Szef Służby Cywilnej zarządza przeprowadzenie ponownego konkursu.