Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-08-19 do 2006-10-26
[Informacja o obsadzeniu stanowiska] [18] 1. Szef Służby Cywilnej niezwłocznie upowszechnia informację o obsadzeniu stanowiska w drodze konkursu albo o powodach nieobsadzenia stanowiska.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1) nazwę i adres urzędu,
2) określenie stanowiska pracy,
3) datę obsadzenia stanowiska,
4) imię i nazwisko osoby zajmującej stanowisko oraz jej miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
5) ostatnie miejsce zatrudnienia i zajmowane tam stanowisko,
6) wykształcenie oraz nazwę uczelni,
7) powody nieobsadzenia stanowiska.
[18] Art. 44d dodany przez art. 1 pkt 7 ustawy z dnia 19 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 132, poz. 1110). Zmiana weszła w życie 19 sierpnia 2005 r.