Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-08-19 do 2006-10-26
[Upowszechnienie informacji] [17] 1. Szef Służby Cywilnej upowszechnia informację o wyniku konkursu w terminie 30 dni od dnia zakończenia prac przez zespół konkursowy.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:
1) nazwę i adres urzędu,
2) określenie stanowiska pracy,
3) imię i nazwisko kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
4) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie niewyłonienia żadnego kandydata.
3. Informację o wyniku konkursu upowszechnia się w Biuletynie Służby Cywilnej i w Biuletynie Informacji Publicznej.
[17] Art. 44c dodany przez art. 1 pkt 7 ustawy z dnia 19 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 132, poz. 1110). Zmiana weszła w życie 19 sierpnia 2005 r.