history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2001-07-28 do 2002-05-29

[Sposób ustalenia wysokości opłaty ] [2] Wysokość opłaty, o której mowa w § 1, ustala się w następujący sposób:

1) od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 ton - 140 zł,

2) od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 ton do 24 ton - 200 zł,

3) od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 24 ton - 314 zł.

[2] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2001 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia na zasadzie wzajemności opłaty wyrównawczej w stosunku do zagranicznych przedsiębiorców wykonujących międzynarodowy transport drogowy, określenia wysokości tej opłaty, trybu jej wnoszenia oraz jednostek uprawnionych do jej pobierania (Dz.U. Nr 72, poz. 759). Zmiana weszła w życie 28 lipca 2001 r.

Wersja obowiązująca od 2001-07-28 do 2002-05-29

[Sposób ustalenia wysokości opłaty ] [2] Wysokość opłaty, o której mowa w § 1, ustala się w następujący sposób:

1) od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 ton - 140 zł,

2) od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 ton do 24 ton - 200 zł,

3) od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 24 ton - 314 zł.

[2] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2001 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia na zasadzie wzajemności opłaty wyrównawczej w stosunku do zagranicznych przedsiębiorców wykonujących międzynarodowy transport drogowy, określenia wysokości tej opłaty, trybu jej wnoszenia oraz jednostek uprawnionych do jej pobierania (Dz.U. Nr 72, poz. 759). Zmiana weszła w życie 28 lipca 2001 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-10-26 do 2001-07-27

[Sposób ustalenia wysokości opłaty ] [1] Wysokość opłaty, o której mowa w § 1, ustala się w następujący sposób:

1) od pojazdów samochodowych zarejestrowanych w Republice Białoruś:

a) samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 ton - 140 zł,

b) samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 ton do 24 ton - 200 zł,

c) samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 24 ton - 314 zł,

d) autobusu o liczbie miejsc siedzących do 12 włącznie - 100 zł,

e) autobusu o liczbie miejsc siedzących powyżej 12 do 30 włącznie - 200 zł,

f) autobusu o liczbie miejsc siedzących powyżej 30, z zastrzeżeniem lit. g) - 360 zł,

g) autobusu wykonującego regularną międzynarodową komunikację autobusową - 160 zł,

2) od samochodów ciężarowych zarejestrowanych w Federacji Rosyjskiej - 140 zł.

[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 5 października 1999 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia na zasadzie wzajemności opłaty wyrównawczej w stosunku do zagranicznych przedsiębiorców wykonujących międzynarodowy transport drogowy, określenia wysokości tej opłaty, trybu jej wnoszenia oraz jednostek uprawnionych do jej pobierania (Dz.U. Nr 85, poz. 949). Zmiana weszła w życie 26 października 1999 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-05-08 do 1999-10-25

[Sposób ustalenia wysokości opłaty] Wysokość opłaty, o której mowa w § 1, ustala się w następujący sposób:

1) od pojazdów samochodowych zarejestrowanych w Republice Białoruś:

a) samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 ton – 240 zł,

b) samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 ton do 24 ton – 300 zł,

c) samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 24 ton – 414 zł,

d) autobusu o liczbie miejsc siedzących do 12 włącznie – 100 zł,

e) autobusu o liczbie miejsc siedzących powyżej 12 do 30 włącznie – 200 zł,

f) autobusu o liczbie miejsc siedzących powyżej 30 – 360 zł,

2) od samochodów ciężarowych zarejestrowanych w Federacji Rosyjskiej – 240 zł.