Wersja obowiązująca od 2003.08.01 do 2006.07.01

[Sposoby oferowania obligacji] [5] Obligacje są oferowane przez agenta emisji lub podmioty, o których mowa w § 7 ust. 1, w szczególności przez:

1) subskrypcję,

2) zamianę – na kolejne emisje obligacji, określone w liście emisyjnym, posiadaczom obligacji podlegających wykupowi,

3) sprzedaż w punktach sprzedaży obligacji – osobom fizycznym, osobom prawnym oraz spółkom nieposiadającym osobowości prawnej, z wyłączeniem banków, zakładów ubezpieczeń, funduszy emerytalnych, funduszy inwestycyjnych, domów maklerskich, spółek z ograniczoną odpowiedzialnością oraz spółek akcyjnych,

4) sprzedaż za pomocą systemów teleinformatycznych – wyłącznie osobom fizycznym,

5) sprzedaż w bankomatach – wyłącznie osobom fizycznym.

[5] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków emitowania obligacji skarbowych oferowanych w sieci sprzedaży detalicznej (Dz.U. Nr 124, poz. 1159). Zmiana weszła w życie 1 sierpnia 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003.08.01 do 2006.07.01

[Sposoby oferowania obligacji] [5] Obligacje są oferowane przez agenta emisji lub podmioty, o których mowa w § 7 ust. 1, w szczególności przez:

1) subskrypcję,

2) zamianę – na kolejne emisje obligacji, określone w liście emisyjnym, posiadaczom obligacji podlegających wykupowi,

3) sprzedaż w punktach sprzedaży obligacji – osobom fizycznym, osobom prawnym oraz spółkom nieposiadającym osobowości prawnej, z wyłączeniem banków, zakładów ubezpieczeń, funduszy emerytalnych, funduszy inwestycyjnych, domów maklerskich, spółek z ograniczoną odpowiedzialnością oraz spółek akcyjnych,

4) sprzedaż za pomocą systemów teleinformatycznych – wyłącznie osobom fizycznym,

5) sprzedaż w bankomatach – wyłącznie osobom fizycznym.

[5] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków emitowania obligacji skarbowych oferowanych w sieci sprzedaży detalicznej (Dz.U. Nr 124, poz. 1159). Zmiana weszła w życie 1 sierpnia 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.12.27 do 2003.07.31

[Sposoby oferowania obligacji] [4] Obligacje są oferowane przez agenta emisji lub podmioty, o których mowa w § 7 ust. 1, w szczególności przez:

1) subskrypcję,

2) zamianę – na kolejne emisje obligacji, określone w liście emisyjnym, posiadaczom obligacji podlegających wykupowi,

3) sprzedaż w punktach obsługi klienta lub za pomocą systemów teleinformatycznych, w szczególności Internetu – wyłącznie osobom fizycznym,

4) sprzedaż w bankomatach – wyłącznie osobom fizycznym.

[4] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków emitowania obligacji skarbowych oferowanych w sieci sprzedaży detalicznej (Dz.U. Nr 208, poz. 1766). Zmiana weszła w życie 27 grudnia 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000.11.07 do 2002.12.26

[Sposoby oferowania obligacji] Obligacje są oferowane przez agenta emisji lub podmioty, o których mowa w § 7 ust. 1, w szczególności przez:

1) subskrypcję,

2) zamianę – na kolejne emisje obligacji, określone w liście emisyjnym, posiadaczom obligacji podlegających wykupowi,

3) [2] sprzedaż w punktach obsługi klienta lub za pomocą systemów teleinformatycznych, w szczególności Internetu – wyłącznie osobom fizycznym.

[2] § 5 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków emitowania obligacji skarbowych oferowanych w sieci sprzedaży detalicznej (Dz.U. Nr 92, poz. 1019). Zmiana weszła w życie 7 listopada 2000 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999.05.06 do 2000.11.06

[Sposoby oferowania obligacji] Obligacje są oferowane przez agenta emisji lub podmioty, o których mowa w § 7 ust. 1, w szczególności przez:

1) subskrypcję,

2) zamianę – na kolejne emisje obligacji, określone w liście emisyjnym, posiadaczom obligacji podlegających wykupowi,

3) sprzedaż w punktach obsługi klienta – wyłącznie osobom fizycznym.