history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2003-02-12 do 2004-05-01

[Informacja o pieniężnej wartości środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu ] 1. Informacja o pieniężnej wartości środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu, o której mowa w art. 192 ustawy, powinna zawierać:

1) numer rachunku członka,

2) podstawowe dane osobowe członka, zawarte w rejestrze członków funduszu,

3) ilość oraz wartość jednostek rozrachunkowych w dniu sporządzenia informacji,

4) pouczenie o trybie postępowania w razie stwierdzenia przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.

2. [6] Informacja, o której mowa w ust. 1, jest przesyłana członkowi listem zwykłym w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego żądania członka.

[6] § 7 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt informacyjny, sposobu i terminu jego udostępnienia przez otwarty fundusz emerytalny, treści informacji przekazywanych członkom funduszy emerytalnych dotyczących środków gromadzonych na ich rachunkach, sposobu i terminów udostępniania tych informacji członkom funduszu oraz zakresu i terminów przekazywania do Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi sprawozdań i bieżących informacji przez towarzystwo emerytalne i fundusz emerytalny (Dz.U. Nr 23, poz. 190). Zmiana weszła w życie 12 lutego 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003-02-12 do 2004-05-01

[Informacja o pieniężnej wartości środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu ] 1. Informacja o pieniężnej wartości środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu, o której mowa w art. 192 ustawy, powinna zawierać:

1) numer rachunku członka,

2) podstawowe dane osobowe członka, zawarte w rejestrze członków funduszu,

3) ilość oraz wartość jednostek rozrachunkowych w dniu sporządzenia informacji,

4) pouczenie o trybie postępowania w razie stwierdzenia przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.

2. [6] Informacja, o której mowa w ust. 1, jest przesyłana członkowi listem zwykłym w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego żądania członka.

[6] § 7 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt informacyjny, sposobu i terminu jego udostępnienia przez otwarty fundusz emerytalny, treści informacji przekazywanych członkom funduszy emerytalnych dotyczących środków gromadzonych na ich rachunkach, sposobu i terminów udostępniania tych informacji członkom funduszu oraz zakresu i terminów przekazywania do Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi sprawozdań i bieżących informacji przez towarzystwo emerytalne i fundusz emerytalny (Dz.U. Nr 23, poz. 190). Zmiana weszła w życie 12 lutego 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-04-30 do 2003-02-11

[Informacja o pieniężnej wartości środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu ] 1. Informacja o pieniężnej wartości środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu, o której mowa w art. 192 ustawy, powinna zawierać:

1) numer rachunku członka,

2) podstawowe dane osobowe członka, zawarte w rejestrze członków funduszu,

3) ilość oraz wartość jednostek rozrachunkowych w dniu sporządzenia informacji,

4) pouczenie o trybie postępowania w razie stwierdzenia przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.

2. Informacja, o której mowa w ust. 1, jest przesyłana członkowi poleconą przesyłką listową w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego żądania członka.