Wersja obowiązująca od 2003-02-12 do 2004-05-01
[Informacja o środkach znajdujących się na rachunku członka ] 1. Informacja, o której mowa w art. 191 ustawy, powinna zawierać:
1) numer rachunku członka,
2) podstawowe dane osobowe członka, zawarte w rejestrze członków funduszu,
3) liczbę jednostek rozrachunkowych zgromadzonych na rachunku członka, wartość jednostki rozrachunkowej oraz łączną wartość jednostek rozrachunkowych na rachunku członka funduszu w dniu sporządzenia informacji,
4) wartość jednostki rozrachunkowej na początek i koniec ostatniego okresu rocznego i dwuletniego, kończącego się odpowiednio w ostatnim dniu roboczym kwartału poprzedzającego kwartał, w którym informacja została sporządzona,
5) wyniki działalności lokacyjnej funduszu wyrażone stopą zwrotu funduszu za okresy, o których mowa w pkt 4,
6) pouczenie o trybie postępowania w przypadku uznania przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.
2. Poza danymi, o których mowa w ust. 1, informacja powinna zawierać:
1) dla otwartego funduszu:
a) daty i kwoty wpłat składek i wypłat transferowych do funduszu, kwoty opłat potrąconych ze składek oraz ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek członka w okresie objętym informacją,
b) średnią ważoną stopę zwrotu wszystkich otwartych funduszy za ostatni okres dwuletni, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 4, podaną do publicznej wiadomości przez organ nadzoru [4] ,
2) dla pracowniczego funduszu emerytalnego, zwanego dalej „pracowniczym funduszem”:
a) ilość i wartość akcji złożonych na rachunku ilościowym w dniu sporządzenia informacji,
b) ilość akcji złożonych na rachunku ilościowym w okresie objętym informacją.
3. [5] Informacja jest przesyłana członkom funduszu listem zwykłym w ciągu 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ustawy.
4. Wysłanie pierwszej informacji powinno nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni po upływie roku od dnia uzyskania członkostwa w funduszu.
[4] § 6 ust. 2 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt informacyjny, sposobu i terminu jego udostępnienia przez otwarty fundusz emerytalny, treści informacji przekazywanych członkom funduszy emerytalnych dotyczących środków gromadzonych na ich rachunkach, sposobu i terminów udostępniania tych informacji członkom funduszu oraz zakresu i terminów przekazywania do Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi sprawozdań i bieżących informacji przez towarzystwo emerytalne i fundusz emerytalny (Dz.U. Nr 23, poz. 190). Zmiana weszła w życie 12 lutego 2003 r.
[5] § 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt informacyjny, sposobu i terminu jego udostępnienia przez otwarty fundusz emerytalny, treści informacji przekazywanych członkom funduszy emerytalnych dotyczących środków gromadzonych na ich rachunkach, sposobu i terminów udostępniania tych informacji członkom funduszu oraz zakresu i terminów przekazywania do Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi sprawozdań i bieżących informacji przez towarzystwo emerytalne i fundusz emerytalny (Dz.U. Nr 23, poz. 190). Zmiana weszła w życie 12 lutego 2003 r.
Wersja obowiązująca od 2003-02-12 do 2004-05-01
[Informacja o środkach znajdujących się na rachunku członka ] 1. Informacja, o której mowa w art. 191 ustawy, powinna zawierać:
1) numer rachunku członka,
2) podstawowe dane osobowe członka, zawarte w rejestrze członków funduszu,
3) liczbę jednostek rozrachunkowych zgromadzonych na rachunku członka, wartość jednostki rozrachunkowej oraz łączną wartość jednostek rozrachunkowych na rachunku członka funduszu w dniu sporządzenia informacji,
4) wartość jednostki rozrachunkowej na początek i koniec ostatniego okresu rocznego i dwuletniego, kończącego się odpowiednio w ostatnim dniu roboczym kwartału poprzedzającego kwartał, w którym informacja została sporządzona,
5) wyniki działalności lokacyjnej funduszu wyrażone stopą zwrotu funduszu za okresy, o których mowa w pkt 4,
6) pouczenie o trybie postępowania w przypadku uznania przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.
2. Poza danymi, o których mowa w ust. 1, informacja powinna zawierać:
1) dla otwartego funduszu:
a) daty i kwoty wpłat składek i wypłat transferowych do funduszu, kwoty opłat potrąconych ze składek oraz ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek członka w okresie objętym informacją,
b) średnią ważoną stopę zwrotu wszystkich otwartych funduszy za ostatni okres dwuletni, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 4, podaną do publicznej wiadomości przez organ nadzoru [4] ,
2) dla pracowniczego funduszu emerytalnego, zwanego dalej „pracowniczym funduszem”:
a) ilość i wartość akcji złożonych na rachunku ilościowym w dniu sporządzenia informacji,
b) ilość akcji złożonych na rachunku ilościowym w okresie objętym informacją.
3. [5] Informacja jest przesyłana członkom funduszu listem zwykłym w ciągu 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ustawy.
4. Wysłanie pierwszej informacji powinno nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni po upływie roku od dnia uzyskania członkostwa w funduszu.
[4] § 6 ust. 2 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt informacyjny, sposobu i terminu jego udostępnienia przez otwarty fundusz emerytalny, treści informacji przekazywanych członkom funduszy emerytalnych dotyczących środków gromadzonych na ich rachunkach, sposobu i terminów udostępniania tych informacji członkom funduszu oraz zakresu i terminów przekazywania do Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi sprawozdań i bieżących informacji przez towarzystwo emerytalne i fundusz emerytalny (Dz.U. Nr 23, poz. 190). Zmiana weszła w życie 12 lutego 2003 r.
[5] § 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt informacyjny, sposobu i terminu jego udostępnienia przez otwarty fundusz emerytalny, treści informacji przekazywanych członkom funduszy emerytalnych dotyczących środków gromadzonych na ich rachunkach, sposobu i terminów udostępniania tych informacji członkom funduszu oraz zakresu i terminów przekazywania do Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi sprawozdań i bieżących informacji przez towarzystwo emerytalne i fundusz emerytalny (Dz.U. Nr 23, poz. 190). Zmiana weszła w życie 12 lutego 2003 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-07-02 do 2003-02-11
[Informacja o środkach znajdujących się na rachunku członka ] 1. Informacja, o której mowa w art. 191 ustawy, powinna zawierać:
1) numer rachunku członka,
2) podstawowe dane osobowe członka, zawarte w rejestrze członków funduszu,
3) [1] liczbę jednostek rozrachunkowych zgromadzonych na rachunku członka, wartość jednostki rozrachunkowej oraz łączną wartość jednostek rozrachunkowych na rachunku członka funduszu w dniu sporządzenia informacji,
4) wartość jednostki rozrachunkowej na początek i koniec ostatniego okresu rocznego i dwuletniego, kończącego się odpowiednio w ostatnim dniu roboczym kwartału poprzedzającego kwartał, w którym informacja została sporządzona,
5) wyniki działalności lokacyjnej funduszu wyrażone stopą zwrotu funduszu za okresy, o których mowa w pkt 4,
6) pouczenie o trybie postępowania w przypadku uznania przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.
2. Poza danymi, o których mowa w ust. 1, informacja powinna zawierać:
1) dla otwartego funduszu:
a) daty i kwoty wpłat składek i wypłat transferowych do funduszu, kwoty opłat potrąconych ze składek oraz ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek członka w okresie objętym informacją,
b) średnią ważoną stopę zwrotu wszystkich otwartych funduszy za ostatni okres dwuletni, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 4, podaną do publicznej wiadomości przez Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi,
2) dla pracowniczego funduszu emerytalnego, zwanego dalej „pracowniczym funduszem”:
a) ilość i wartość akcji złożonych na rachunku ilościowym w dniu sporządzenia informacji,
b) ilość akcji złożonych na rachunku ilościowym w okresie objętym informacją.
3. Informacja jest przesyłana członkom funduszu w ciągu 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ustawy, poleconą przesyłką listową.
4. [2] Wysłanie pierwszej informacji powinno nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni po upływie roku od dnia uzyskania członkostwa w funduszu.
[1] § 6 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 czerwca 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt informacyjny, sposobu i terminu jego udostępnienia przez otwarty fundusz emerytalny, treści informacji przekazywanych członkom funduszy emerytalnych dotyczących środków gromadzonych na ich rachunkach, sposobu i terminów udostępniania tych informacji członkom funduszu oraz zakresu i terminów przekazywania do Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi sprawozdań i bieżących informacji przez towarzystwo emerytalne i fundusz emerytalny (Dz.U. Nr 49, poz. 567). Zmiana weszła w życie 2 lipca 2000 r.
[2] § 6 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 czerwca 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt informacyjny, sposobu i terminu jego udostępnienia przez otwarty fundusz emerytalny, treści informacji przekazywanych członkom funduszy emerytalnych dotyczących środków gromadzonych na ich rachunkach, sposobu i terminów udostępniania tych informacji członkom funduszu oraz zakresu i terminów przekazywania do Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi sprawozdań i bieżących informacji przez towarzystwo emerytalne i fundusz emerytalny (Dz.U. Nr 49, poz. 567). Zmiana weszła w życie 2 lipca 2000 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-04-30 do 2000-07-01
[Informacja o środkach znajdujących się na rachunku członka] 1. Informacja, o której mowa w art. 191 ustawy, powinna zawierać:
1) numer rachunku członka,
2) podstawowe dane osobowe członka, zawarte w rejestrze członków funduszu,
3) ilość środków zgromadzonych na rachunku członka, wartość jednostki rozrachunkowej oraz łączną wartość jednostek rozrachunkowych na rachunku członka funduszu w dniu sporządzenia informacji,
4) wartość jednostki rozrachunkowej na początek i koniec ostatniego okresu rocznego i dwuletniego, kończącego się odpowiednio w ostatnim dniu roboczym kwartału poprzedzającego kwartał, w którym informacja została sporządzona,
5) wyniki działalności lokacyjnej funduszu wyrażone stopą zwrotu funduszu za okresy, o których mowa w pkt 4,
6) pouczenie o trybie postępowania w przypadku uznania przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.
2. Poza danymi, o których mowa w ust. 1, informacja powinna zawierać:
1) dla otwartego funduszu:
a) daty i kwoty wpłat składek i wypłat transferowych do funduszu, kwoty opłat potrąconych ze składek oraz ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek członka w okresie objętym informacją,
b) średnią ważoną stopę zwrotu wszystkich otwartych funduszy za ostatni okres dwuletni, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 4, podaną do publicznej wiadomości przez Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi,
2) dla pracowniczego funduszu emerytalnego, zwanego dalej „pracowniczym funduszem”:
a) ilość i wartość akcji złożonych na rachunku ilościowym w dniu sporządzenia informacji,
b) ilość akcji złożonych na rachunku ilościowym w okresie objętym informacją.
3. Informacja jest przesyłana członkom funduszu w ciągu 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ustawy, poleconą przesyłką listową.
4. Wysyłanie pierwszej informacji powinno nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni po upływie roku od dnia otrzymania przez fundusz pierwszej składki albo wypłaty transferowej, w zależności od tego, które z tych zdarzeń miało miejsce wcześniej.