history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2000-02-23 do 2001-09-26

[Przyjęcie do szkoły dla dorosłych ] 1. O przyjęcie do szkoły dla dorosłych mogą ubiegać się kandydaci, którzy ukończyli lub ukończą w danym roku kalendarzowym co najmniej 17 lat życia z zastrzeżeniem ust. 1a i 1b [1].

1a. [2] Dopuszcza się w roku szkolnym 1999/2000 i 2000/2001 możliwość przyjmowania do gimnazjum dla dorosłych kandydatów, którzy ukończyli 15 lat życia i co najmniej klasę szóstą dotychczasowej ośmioletniej szkoły podstawowej dla dzieci i młodzieży oraz posiadają pozytywną opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej i zawarli umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego.

1b. [3] Dopuszcza się w roku szkolnym 1999/2000 przyjmowanie do szkoły podstawowej dla dorosłych kandydatów, którzy ukończyli 15 lat życia i klasę piątą dotychczasowej ośmioletniej szkoły podstawowej dla dzieci i młodzieży oraz posiadają pozytywną opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej i zawarli umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego.

2. Podstawą przyjęcia do odpowiedniej klasy szkoły podstawowej lub gimnazjum dla dorosłych jest ostatnie świadectwo promocyjne kandydata lub egzamin eksternistyczny z przedmiotów stanowiących podbudowę programową klasy, do której ubiegający się ma być przyjęty, z zastrzeżeniem art. 4 ust. 2 i 5 ustawy – Przepisy wprowadzające reformę ustroju szkolnego.

3. O przyjęcie do klasy pierwszej lub na semestr pierwszy szkoły ponadpodstawowej dla dorosłych mogą ubiegać się kandydaci, którzy ukończyli szkołę uprawniającą do podjęcia nauki w wybranej szkole ponadpodstawowej, a także spełniają warunki ustalone przez dyrektora szkoły w porozumieniu z radą pedagogiczną lub przez szkolną komisję rekrutacyjno-kwalifikacyjną.

4. Warunkiem przyjęcia kandydata do klasy pierwszej lub na semestr pierwszy szkoły średniej ogólnokształcącej i zawodowej dla dorosłych jest pozytywny wynik egzaminu wstępnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.

5. W szkołach zasadniczych dla dorosłych dopuszcza się inne niż określone w ust. 3 i 4 warunki kwalifikowania kandydatów na semestr pierwszy.

6. Warunkiem przyjęcia kandydata na semestr pierwszy w szkołach policealnych dla dorosłych jest złożenie z pozytywnym wynikiem egzaminu wstępnego lub spełnienie innych warunków ustalonych przez dyrektora bądź szkolną komisję rekrutacyjno-kwalifikacyjną.

[1] § 11 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 lutego 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych przedszkoli i szkół oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz.U. Nr 12, poz. 142). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2000 r.

[2] § 11 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 lutego 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych przedszkoli i szkół oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz.U. Nr 12, poz. 142). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2000 r.

[3] § 11 ust. 1b dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 lutego 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych przedszkoli i szkół oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz.U. Nr 12, poz. 142). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2000 r.

Wersja obowiązująca od 2000-02-23 do 2001-09-26

[Przyjęcie do szkoły dla dorosłych ] 1. O przyjęcie do szkoły dla dorosłych mogą ubiegać się kandydaci, którzy ukończyli lub ukończą w danym roku kalendarzowym co najmniej 17 lat życia z zastrzeżeniem ust. 1a i 1b [1].

1a. [2] Dopuszcza się w roku szkolnym 1999/2000 i 2000/2001 możliwość przyjmowania do gimnazjum dla dorosłych kandydatów, którzy ukończyli 15 lat życia i co najmniej klasę szóstą dotychczasowej ośmioletniej szkoły podstawowej dla dzieci i młodzieży oraz posiadają pozytywną opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej i zawarli umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego.

1b. [3] Dopuszcza się w roku szkolnym 1999/2000 przyjmowanie do szkoły podstawowej dla dorosłych kandydatów, którzy ukończyli 15 lat życia i klasę piątą dotychczasowej ośmioletniej szkoły podstawowej dla dzieci i młodzieży oraz posiadają pozytywną opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej i zawarli umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego.

2. Podstawą przyjęcia do odpowiedniej klasy szkoły podstawowej lub gimnazjum dla dorosłych jest ostatnie świadectwo promocyjne kandydata lub egzamin eksternistyczny z przedmiotów stanowiących podbudowę programową klasy, do której ubiegający się ma być przyjęty, z zastrzeżeniem art. 4 ust. 2 i 5 ustawy – Przepisy wprowadzające reformę ustroju szkolnego.

3. O przyjęcie do klasy pierwszej lub na semestr pierwszy szkoły ponadpodstawowej dla dorosłych mogą ubiegać się kandydaci, którzy ukończyli szkołę uprawniającą do podjęcia nauki w wybranej szkole ponadpodstawowej, a także spełniają warunki ustalone przez dyrektora szkoły w porozumieniu z radą pedagogiczną lub przez szkolną komisję rekrutacyjno-kwalifikacyjną.

4. Warunkiem przyjęcia kandydata do klasy pierwszej lub na semestr pierwszy szkoły średniej ogólnokształcącej i zawodowej dla dorosłych jest pozytywny wynik egzaminu wstępnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.

5. W szkołach zasadniczych dla dorosłych dopuszcza się inne niż określone w ust. 3 i 4 warunki kwalifikowania kandydatów na semestr pierwszy.

6. Warunkiem przyjęcia kandydata na semestr pierwszy w szkołach policealnych dla dorosłych jest złożenie z pozytywnym wynikiem egzaminu wstępnego lub spełnienie innych warunków ustalonych przez dyrektora bądź szkolną komisję rekrutacyjno-kwalifikacyjną.

[1] § 11 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 lutego 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych przedszkoli i szkół oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz.U. Nr 12, poz. 142). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2000 r.

[2] § 11 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 lutego 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych przedszkoli i szkół oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz.U. Nr 12, poz. 142). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2000 r.

[3] § 11 ust. 1b dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 lutego 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych przedszkoli i szkół oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz.U. Nr 12, poz. 142). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2000 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-03-10 do 2000-02-22

[Przyjęcie do szkoły dla dorosłych ] 1. O przyjęcie do szkoły dla dorosłych mogą ubiegać się kandydaci, którzy ukończyli lub ukończą w danym roku kalendarzowym co najmniej 17 lat życia.

2. Podstawą przyjęcia do odpowiedniej klasy szkoły podstawowej lub gimnazjum dla dorosłych jest ostatnie świadectwo promocyjne kandydata lub egzamin eksternistyczny z przedmiotów stanowiących podbudowę programową klasy, do której ubiegający się ma być przyjęty, z zastrzeżeniem art. 4 ust. 2 i 5 ustawy – Przepisy wprowadzające reformę ustroju szkolnego.

3. O przyjęcie do klasy pierwszej lub na semestr pierwszy szkoły ponadpodstawowej dla dorosłych mogą ubiegać się kandydaci, którzy ukończyli szkołę uprawniającą do podjęcia nauki w wybranej szkole ponadpodstawowej, a także spełniają warunki ustalone przez dyrektora szkoły w porozumieniu z radą pedagogiczną lub przez szkolną komisję rekrutacyjno-kwalifikacyjną.

4. Warunkiem przyjęcia kandydata do klasy pierwszej lub na semestr pierwszy szkoły średniej ogólnokształcącej i zawodowej dla dorosłych jest pozytywny wynik egzaminu wstępnego lub rozmowy kwalifikacyjnej.

5. W szkołach zasadniczych dla dorosłych dopuszcza się inne niż określone w ust. 3 i 4 warunki kwalifikowania kandydatów na semestr pierwszy.

6. Warunkiem przyjęcia kandydata na semestr pierwszy w szkołach policealnych dla dorosłych jest złożenie z pozytywnym wynikiem egzaminu wstępnego lub spełnienie innych warunków ustalonych przez dyrektora bądź szkolną komisję rekrutacyjno-kwalifikacyjną.