history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2000-10-26 do 2002-06-22

[Zakres regulacji] [1] 1. Rozporządzenie reguluje:

1) [2] warunki i tryb dopuszczania do użytku szkolnego:

a) programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego dla sześcioletniej szkoły podstawowej, gimnazjum, szkół ponadgimnazjalnych i szkół ponadpodstawowych, w tym szkół specjalnych, z zastrzeżeniem ust. 2,

b) programów nauczania dla zawodów i programów nauczania dla profili kształcenia zawodowego dla szkół ponadpodstawowych, w tym szkół specjalnych, z zastrzeżeniem ust. 2,

c) programów wychowania przedszkolnego dla przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych,

d) podręczników przeznaczonych do kształcenia ogólnego i zawodowego, w tym do kształcenia specjalnego,

2) warunki i tryb zalecania do użytku szkolnego środków dydaktycznych przeznaczonych do kształcenia ogólnego i zawodowego, w tym do kształcenia specjalnego.

2. Rozporządzenie nie dotyczy dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania przeznaczonych do kształcenia dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.

3. Warunki i tryb dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania i podręczników oraz zalecania środków dydaktycznych dla szkół artystycznych regulują odrębne przepisy.

[1] Tytuł rozporządzenia w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego oraz warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego podręczników i zalecania środków dydaktycznych (Dz.U. Nr 41, poz. 416). Zmiana weszła w życie 25 maja 1999 r.

[2] § 1 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 września 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania i podręczników oraz zalecania środków dydaktycznych (Dz.U. Nr 90, poz. 1000). Zmiana weszła w życie 26 października 2000 r.

Wersja obowiązująca od 2000-10-26 do 2002-06-22

[Zakres regulacji] [1] 1. Rozporządzenie reguluje:

1) [2] warunki i tryb dopuszczania do użytku szkolnego:

a) programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego dla sześcioletniej szkoły podstawowej, gimnazjum, szkół ponadgimnazjalnych i szkół ponadpodstawowych, w tym szkół specjalnych, z zastrzeżeniem ust. 2,

b) programów nauczania dla zawodów i programów nauczania dla profili kształcenia zawodowego dla szkół ponadpodstawowych, w tym szkół specjalnych, z zastrzeżeniem ust. 2,

c) programów wychowania przedszkolnego dla przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych,

d) podręczników przeznaczonych do kształcenia ogólnego i zawodowego, w tym do kształcenia specjalnego,

2) warunki i tryb zalecania do użytku szkolnego środków dydaktycznych przeznaczonych do kształcenia ogólnego i zawodowego, w tym do kształcenia specjalnego.

2. Rozporządzenie nie dotyczy dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania przeznaczonych do kształcenia dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.

3. Warunki i tryb dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania i podręczników oraz zalecania środków dydaktycznych dla szkół artystycznych regulują odrębne przepisy.

[1] Tytuł rozporządzenia w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego oraz warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego podręczników i zalecania środków dydaktycznych (Dz.U. Nr 41, poz. 416). Zmiana weszła w życie 25 maja 1999 r.

[2] § 1 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 września 2000 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania i podręczników oraz zalecania środków dydaktycznych (Dz.U. Nr 90, poz. 1000). Zmiana weszła w życie 26 października 2000 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-05-25 do 2000-10-25

[Zakres regulacji] [1] 1. Rozporządzenie reguluje:

1) warunki i tryb dopuszczania do użytku szkolnego:

a) programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego dla sześcioletniej szkoły podstawowej, gimnazjum i szkół ponadpodstawowych, w tym szkół specjalnych, z zastrzeżeniem ust. 2,

b) [2] programów nauczania dla zawodów i programów nauczania dla profili kształcenia zawodowego dla szkół ponadpodstawowych, w tym szkół specjalnych, z zastrzeżeniem ust. 2,

c) [3] podręczników przeznaczonych do kształcenia ogólnego i zawodowego, w tym do kształcenia specjalnego,

2) warunki i tryb zalecania do użytku szkolnego środków dydaktycznych przeznaczonych do kształcenia ogólnego i zawodowego, w tym do kształcenia specjalnego.

2. [4] Rozporządzenie nie dotyczy dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania przeznaczonych do kształcenia dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.

3. Warunki i tryb dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania i podręczników oraz zalecania środków dydaktycznych dla szkół artystycznych regulują odrębne przepisy.

[1] Tytuł rozporządzenia w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego oraz warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego podręczników i zalecania środków dydaktycznych (Dz.U. Nr 41, poz. 416). Zmiana weszła w życie 25 maja 1999 r.

[2] § 1 ust. 1 pkt 1 lit. b) dodana przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego oraz warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego podręczników i zalecania środków dydaktycznych (Dz.U. Nr 41, poz. 416). Zmiana weszła w życie 25 maja 1999 r.

[3] Oznaczenie § 1 ust. 1 pkt 1 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego oraz warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego podręczników i zalecania środków dydaktycznych (Dz.U. Nr 41, poz. 416). Zmiana weszła w życie 25 maja 1999 r.

[4] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego oraz warunków i trybu dopuszczania do użytku szkolnego podręczników i zalecania środków dydaktycznych (Dz.U. Nr 41, poz. 416). Zmiana weszła w życie 25 maja 1999 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-03-10 do 1999-05-24

[Zakres regulacji] 1. Rozporządzenie reguluje:

1) warunki i tryb dopuszczania do użytku szkolnego:

a) programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego dla sześcioletniej szkoły podstawowej, gimnazjum i szkół ponadpodstawowych, w tym szkół specjalnych, z zastrzeżeniem ust. 2,

b) podręczników przeznaczonych do kształcenia ogólnego i zawodowego, w tym do kształcenia specjalnego,

2) warunki i tryb zalecania do użytku szkolnego środków dydaktycznych przeznaczonych do kształcenia ogólnego i zawodowego, w tym do kształcenia specjalnego.

2. Rozporządzenie nie dotyczy dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania z zakresu kształcenia ogólnego przeznaczonych do kształcenia dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.

3. Warunki i tryb dopuszczania do użytku szkolnego programów nauczania i podręczników oraz zalecania środków dydaktycznych dla szkół artystycznych regulują odrębne przepisy.