Wersja obowiązująca od 1999-09-01 do 2001-09-01
[Definicje] Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
1) zajęciach edukacyjnych – należy przez to rozumieć zajęcia o charakterze dydaktyczno-wychowawczym, w toku których odbywa się nauczanie przedmiotów (bloków przedmiotowych), kształcenie zintegrowane lub realizacja ścieżek edukacyjnych,
2) ścieżkach edukacyjnych – należy przez to rozumieć zestaw treści i umiejętności o istotnym znaczeniu wychowawczym, których realizacja może odbywać się w ramach nauczania różnych przedmiotów (bloków przedmiotowych) lub w postaci odrębnych zajęć,
3) zajęciach rewalidacyjnych – należy przez to rozumieć zajęcia (edukacyjne, wychowawcze i terapeutyczne) o charakterze rozwijającym i wyrównawczym, prowadzone z uczniem niepełnosprawnym,
4) etapie edukacyjnym – należy przez to rozumieć odpowiednio trzyletni, roczny lub półroczny [1] okres kształcenia o wyróżnionych celach, stanowiący całość dydaktyczną,
5) bloku przedmiotowym – należy przez to rozumieć zintegrowane nauczanie treści i umiejętności z różnych dziedzin wiedzy, realizowane w toku jednolitych zajęć edukacyjnych.
[1] § 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 kwietnia 1999 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 41, poz. 415). Zmiana weszła w życie 1 września 1999 r.
Wersja obowiązująca od 1999-09-01 do 2001-09-01
[Definicje] Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
1) zajęciach edukacyjnych – należy przez to rozumieć zajęcia o charakterze dydaktyczno-wychowawczym, w toku których odbywa się nauczanie przedmiotów (bloków przedmiotowych), kształcenie zintegrowane lub realizacja ścieżek edukacyjnych,
2) ścieżkach edukacyjnych – należy przez to rozumieć zestaw treści i umiejętności o istotnym znaczeniu wychowawczym, których realizacja może odbywać się w ramach nauczania różnych przedmiotów (bloków przedmiotowych) lub w postaci odrębnych zajęć,
3) zajęciach rewalidacyjnych – należy przez to rozumieć zajęcia (edukacyjne, wychowawcze i terapeutyczne) o charakterze rozwijającym i wyrównawczym, prowadzone z uczniem niepełnosprawnym,
4) etapie edukacyjnym – należy przez to rozumieć odpowiednio trzyletni, roczny lub półroczny [1] okres kształcenia o wyróżnionych celach, stanowiący całość dydaktyczną,
5) bloku przedmiotowym – należy przez to rozumieć zintegrowane nauczanie treści i umiejętności z różnych dziedzin wiedzy, realizowane w toku jednolitych zajęć edukacyjnych.
[1] § 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 kwietnia 1999 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 41, poz. 415). Zmiana weszła w życie 1 września 1999 r.