history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-01-14

[Zadania urzędów statystycznych] Do zadań urzędów statystycznych należy:

1) prowadzenie i aktualizacja systemów: rejonów statystycznych i obwodów spisowych oraz identyfikacji adresowej ulic, nieruchomości, budynków i mieszkań, a w szczególności:

a) kompletowanie, symbolizacja i tworzenie zbiorów danych dotyczących przyrostów i ubytków mieszkaniowych oraz aktualizacja systemów,

b) aktualizacja bazy danych systemu identyfikacji adresowej ulic, nieruchomości, budynków i mieszkań, obejmująca zmiany w podziale kraju na rejony statystyczne i obwody spisowe oraz inne zmiany wynikające z wprowadzonych zmian w podziale terytorialnym [11], w podziale na obręby, zmian w nazewnictwie miejscowości i ulic oraz zmian w numeracji porządkowej budynków i mieszkań,

c) aktualizacja map i szkiców sytuacyjnych,

d) analiza zmian w nazewnictwie ulic i placów oraz sporządzanie zbiorów korekt do aktualizacji centralnego katalogu ulic,

2) sporządzanie, wspólnie z gminami, załączników do protokołów zdawczo-odbiorczych – zestawień danych dotyczących obszarów przekazywanych w związku z dokonaną zmianą w podziale terytorialnym,

3) udostępnianie danych objętych rejestrem terytorialnym na obszarze województwa.

[11] § 9 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 257, poz. 1727). Zmiana weszła w życie 14 stycznia 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-01-14

[Zadania urzędów statystycznych] Do zadań urzędów statystycznych należy:

1) prowadzenie i aktualizacja systemów: rejonów statystycznych i obwodów spisowych oraz identyfikacji adresowej ulic, nieruchomości, budynków i mieszkań, a w szczególności:

a) kompletowanie, symbolizacja i tworzenie zbiorów danych dotyczących przyrostów i ubytków mieszkaniowych oraz aktualizacja systemów,

b) aktualizacja bazy danych systemu identyfikacji adresowej ulic, nieruchomości, budynków i mieszkań, obejmująca zmiany w podziale kraju na rejony statystyczne i obwody spisowe oraz inne zmiany wynikające z wprowadzonych zmian w podziale terytorialnym [11], w podziale na obręby, zmian w nazewnictwie miejscowości i ulic oraz zmian w numeracji porządkowej budynków i mieszkań,

c) aktualizacja map i szkiców sytuacyjnych,

d) analiza zmian w nazewnictwie ulic i placów oraz sporządzanie zbiorów korekt do aktualizacji centralnego katalogu ulic,

2) sporządzanie, wspólnie z gminami, załączników do protokołów zdawczo-odbiorczych – zestawień danych dotyczących obszarów przekazywanych w związku z dokonaną zmianą w podziale terytorialnym,

3) udostępnianie danych objętych rejestrem terytorialnym na obszarze województwa.

[11] § 9 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 257, poz. 1727). Zmiana weszła w życie 14 stycznia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-01-01 do 2011-01-13

[Zadania urzędów statystycznych] Do zadań urzędów statystycznych należy:

1) prowadzenie i aktualizacja systemów: rejonów statystycznych i obwodów spisowych oraz identyfikacji adresowej ulic, nieruchomości, budynków i mieszkań, a w szczególności:

a) kompletowanie, symbolizacja i tworzenie zbiorów danych dotyczących przyrostów i ubytków mieszkaniowych oraz aktualizacja systemów,

b) aktualizacja bazy danych systemu identyfikacji adresowej ulic, nieruchomości, budynków i mieszkań, obejmująca zmiany w podziale kraju na rejony statystyczne i obwody spisowe oraz inne zmiany wynikające z wprowadzonych zmian w podziale administracyjnym, w podziale na obręby, zmian w nazewnictwie miejscowości i ulic oraz zmian w numeracji porządkowej budynków i mieszkań,

c) aktualizacja map i szkiców sytuacyjnych,

d) analiza zmian w nazewnictwie ulic i placów oraz sporządzanie zbiorów korekt do aktualizacji centralnego katalogu ulic,

2) sporządzanie, wspólnie z gminami, załączników do protokołów zdawczo-odbiorczych – zestawień danych dotyczących obszarów przekazywanych w związku z dokonaną zmianą w podziale terytorialnym,

3) udostępnianie danych objętych rejestrem terytorialnym na obszarze województwa.