Wersja obowiązująca od 2011.05.01

[Formularz umowy] Formularz umowy powinien zawierać:

1) informację o określonym w ustawie sposobie wykorzystania środków zgromadzonych na rachunku członka otwartego funduszu emerytalnego, w przypadku gdy śmierć osoby wskazanej nastąpi przed śmiercią członka funduszu, a członek ten nie wskaże innej osoby, oraz oświadczenie osoby przystępującej do funduszu o zapoznaniu się z treścią tej informacji,

2) [2] (uchylony),

3) informację o obowiązkach, określonych w § 6, 7 i 9, oraz o zakresie danych przekazywanych do otwartego funduszu emerytalnego przez jego członka w celu wykonania tych obowiązków.

[2] § 3 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu zawarcia umowy, na podstawie której następuje uzyskanie członkostwa w otwartym funduszu emerytalnym, sposobu i terminu składania oświadczenia o małżeńskich stosunkach majątkowych członka otwartego funduszu emerytalnego oraz zawiadamiania otwartego funduszu emerytalnego o każdorazowej zmianie w stosunku do treści takiego oświadczenia, obejmującej środki zgromadzone na rachunku członka (Dz.U. Nr 90, poz. 518). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011.05.01

[Formularz umowy] Formularz umowy powinien zawierać:

1) informację o określonym w ustawie sposobie wykorzystania środków zgromadzonych na rachunku członka otwartego funduszu emerytalnego, w przypadku gdy śmierć osoby wskazanej nastąpi przed śmiercią członka funduszu, a członek ten nie wskaże innej osoby, oraz oświadczenie osoby przystępującej do funduszu o zapoznaniu się z treścią tej informacji,

2) [2] (uchylony),

3) informację o obowiązkach, określonych w § 6, 7 i 9, oraz o zakresie danych przekazywanych do otwartego funduszu emerytalnego przez jego członka w celu wykonania tych obowiązków.

[2] § 3 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu zawarcia umowy, na podstawie której następuje uzyskanie członkostwa w otwartym funduszu emerytalnym, sposobu i terminu składania oświadczenia o małżeńskich stosunkach majątkowych członka otwartego funduszu emerytalnego oraz zawiadamiania otwartego funduszu emerytalnego o każdorazowej zmianie w stosunku do treści takiego oświadczenia, obejmującej środki zgromadzone na rachunku członka (Dz.U. Nr 90, poz. 518). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.07.01 do 2011.04.30

[Formularz umowy] Formularz umowy powinien zawierać:

1) informację o określonym w ustawie sposobie wykorzystania środków zgromadzonych na rachunku członka otwartego funduszu emerytalnego, w przypadku gdy śmierć osoby wskazanej nastąpi przed śmiercią członka funduszu, a członek ten nie wskaże innej osoby, oraz oświadczenie osoby przystępującej do funduszu o zapoznaniu się z treścią tej informacji,

2) informację o skutkach rozwiązania umowy z otwartym funduszem emerytalnym lub rezygnacji z członkostwa w funduszu przed upływem terminu, o którym mowa w art. 119 ust. 2 ustawy, oraz oświadczenie osoby przystępującej do funduszu o znajomości tych skutków,

3) [1] informację o obowiązkach, określonych w § 6, 7 i 9, oraz o zakresie danych przekazywanych do otwartego funduszu emerytalnego przez jego członka w celu wykonania tych obowiązków.

[1] § 3 pkt 3 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 lutego 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu zawarcia umowy, na podstawie której następuje uzyskanie członkostwa w otwartym funduszu emerytalnym, sposobu i terminu składania oświadczenia o małżeńskich stosunkach majątkowych członka otwartego funduszu emerytalnego oraz zawiadamiania otwartego funduszu emerytalnego o każdorazowej zmianie w stosunku do treści takiego oświadczenia, obejmującej środki zgromadzone na rachunku członka (Dz.U. Nr 34, poz. 295). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.04.01 do 2004.06.30

[Formularz umowy] Formularz umowy powinien zawierać:

1) informację o określonym w ustawie sposobie wykorzystania środków zgromadzonych na rachunku członka otwartego funduszu emerytalnego, w przypadku gdy śmierć osoby wskazanej nastąpi przed śmiercią członka funduszu, a członek ten nie wskaże innej osoby, oraz oświadczenie osoby przystępującej do funduszu o zapoznaniu się z treścią tej informacji,

2) [4] informację o skutkach rozwiązania umowy z otwartym funduszem emerytalnym lub rezygnacji z członkostwa w funduszu przed upływem terminu, o którym mowa w art. 119 ust. 2 ustawy, oraz oświadczenie osoby przystępującej do funduszu o znajomości tych skutków,

[4] § 3 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 lutego 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu zawarcia umowy, na podstawie której następuje uzyskanie członkostwa w otwartym funduszu emerytalnym, sposobu i terminu składania oświadczenia o małżeńskich stosunkach majątkowych członka otwartego funduszu emerytalnego oraz zawiadamiania otwartego funduszu emerytalnego o każdorazowej zmianie w stosunku do treści takiego oświadczenia, obejmującej środki zgromadzone na rachunku członka (Dz.U. Nr 34, poz. 295). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999.01.01 do 2004.03.31

[Formularz umowy] Formularz umowy powinien zawierać:

1) informację o określonym w ustawie sposobie wykorzystania środków zgromadzonych na rachunku członka otwartego funduszu emerytalnego, w przypadku gdy śmierć osoby wskazanej nastąpi przed śmiercią członka funduszu, a członek ten nie wskaże innej osoby, oraz oświadczenie osoby przystępującej do funduszu o zapoznaniu się z treścią tej informacji,

2) informację o skutkach rozwiązania umowy z otwartym funduszem emerytalnym lub rezygnacji z członkostwa w funduszu przed upływem terminu, o którym mowa w art. 134 ust. 1 pkt 2 ustawy, oraz oświadczenie osoby przystępującej do funduszu o znajomości tych skutków.