history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2004-04-01

[Prowadzenie rejestru] 1. Rejestr jest prowadzony w systemie elektronicznym.

2. Prowadzenie rejestru odbywa się w układzie dziennym.

3. Wprowadzenie do rejestru danych, o których mowa w § 2 pkt 2 i § 3 pkt 1 lit. b), odbywa się na podstawie danych uzyskanych przez fundusz emerytalny od:

1) członków funduszu emerytalnego,

2) instytucji wykonujących na podstawie odrębnych przepisów zadania w zakresie ubezpieczeń społecznych.

4. Dane objęte rejestrem, o którym mowa w ust. 1, przechowuje się przez okres 5 lat, licząc od dnia wypłaty środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu.

5. [3] Wydruk komputerowy wszystkich danych zawartych w rejestrze albo kopię tych danych, sporządzoną na trwałym elektronicznym nośniku informacji, sporządza się według stanu na ostatni dzień roboczy każdego roku kalendarzowego, w terminie do 14 dnia roku następnego.

6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, sporządzanie kopii na trwałym elektronicznym nośniku informacji może nastąpić, jeżeli posiada on cechę jednorazowego zapisu i wielokrotnego odczytu oraz jeżeli zostaną zapewnione warunki do jego niezwłocznego odczytu na życzenie organów uprawnionych do kontroli działalności funduszu emerytalnego.

7. Wydruk, o którym mowa w ust. 5, lub nośnik informacji, o którym mowa w ust. 5 i 6, przechowuje się przez okres 50 lat, licząc od dnia jego sporządzenia.

[3] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 marca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowego zakresu informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasad sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty (Dz.U. Nr 47, poz. 451). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2004 r.

Wersja obowiązująca od 2004-04-01

[Prowadzenie rejestru] 1. Rejestr jest prowadzony w systemie elektronicznym.

2. Prowadzenie rejestru odbywa się w układzie dziennym.

3. Wprowadzenie do rejestru danych, o których mowa w § 2 pkt 2 i § 3 pkt 1 lit. b), odbywa się na podstawie danych uzyskanych przez fundusz emerytalny od:

1) członków funduszu emerytalnego,

2) instytucji wykonujących na podstawie odrębnych przepisów zadania w zakresie ubezpieczeń społecznych.

4. Dane objęte rejestrem, o którym mowa w ust. 1, przechowuje się przez okres 5 lat, licząc od dnia wypłaty środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu.

5. [3] Wydruk komputerowy wszystkich danych zawartych w rejestrze albo kopię tych danych, sporządzoną na trwałym elektronicznym nośniku informacji, sporządza się według stanu na ostatni dzień roboczy każdego roku kalendarzowego, w terminie do 14 dnia roku następnego.

6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, sporządzanie kopii na trwałym elektronicznym nośniku informacji może nastąpić, jeżeli posiada on cechę jednorazowego zapisu i wielokrotnego odczytu oraz jeżeli zostaną zapewnione warunki do jego niezwłocznego odczytu na życzenie organów uprawnionych do kontroli działalności funduszu emerytalnego.

7. Wydruk, o którym mowa w ust. 5, lub nośnik informacji, o którym mowa w ust. 5 i 6, przechowuje się przez okres 50 lat, licząc od dnia jego sporządzenia.

[3] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 marca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowego zakresu informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasad sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty (Dz.U. Nr 47, poz. 451). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-01-01 do 2004-03-31

[Prowadzenie rejestru] 1. Rejestr jest prowadzony w systemie elektronicznym.

2. Prowadzenie rejestru odbywa się w układzie dziennym.

3. Wprowadzenie do rejestru danych, o których mowa w § 2 pkt 2 i § 3 pkt 1 lit. b), odbywa się na podstawie danych uzyskanych przez fundusz emerytalny od:

1) członków funduszu emerytalnego,

2) instytucji wykonujących na podstawie odrębnych przepisów zadania w zakresie ubezpieczeń społecznych.

4. Dane objęte rejestrem, o którym mowa w ust. 1, przechowuje się przez okres 5 lat, licząc od dnia wypłaty środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu.

5. Wydruk komputerowy wszystkich danych zawartych w rejestrze albo kopię tych danych, sporządzoną na trwałym elektronicznym nośniku informacji, sporządza się na ostatni dzień roboczy każdego roku kalendarzowego.

6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, sporządzanie kopii na trwałym elektronicznym nośniku informacji może nastąpić, jeżeli posiada on cechę jednorazowego zapisu i wielokrotnego odczytu oraz jeżeli zostaną zapewnione warunki do jego niezwłocznego odczytu na życzenie organów uprawnionych do kontroli działalności funduszu emerytalnego.

7. Wydruk, o którym mowa w ust. 5, lub nośnik informacji, o którym mowa w ust. 5 i 6, przechowuje się przez okres 50 lat, licząc od dnia jego sporządzenia.