history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-04-21

[Rejestr członków] Rejestr członków funduszu emerytalnego, zwany dalej "rejestrem", powinien zawierać następujące informacje dotyczące poszczególnych członków funduszu:

1) numer rachunku członka w funduszu emerytalnym, o którym mowa w art. 98 ustawy,

2) podstawowe dane osobowe członków funduszu emerytalnego, o których mowa w art. 89 ust. 2 ustawy,

3) dane o środkach gromadzonych w funduszu emerytalnym:

a) daty otrzymania wpłat na rachunek funduszu,

b) kwoty wpłat,

c) ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek w wyniku każdorazowego przeliczenia wpłaconej składki lub wypłaty transferowej,

d) [1] łączną ilość jednostek rozrachunkowych zapisanych na rachunku z uwzględnieniem środków wypłaconych na okresową emeryturę kapitałową,

e) [2] daty przekazania środków na rachunek bankowy, o którym mowa w art. 14 ust. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych (Dz. U. Nr 228, poz. 1507), na wypłatę okresowej emerytury kapitałowej i ich kwoty.

[1] § 2 pkt 3 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowego zakresu informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasad sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty (Dz.U. Nr 55, poz. 451). Zmiana weszła w życie 21 kwietnia 2009 r.

[2] § 2 pkt 3 lit. e) dodana przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowego zakresu informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasad sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty (Dz.U. Nr 55, poz. 451). Zmiana weszła w życie 21 kwietnia 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-04-21

[Rejestr członków] Rejestr członków funduszu emerytalnego, zwany dalej "rejestrem", powinien zawierać następujące informacje dotyczące poszczególnych członków funduszu:

1) numer rachunku członka w funduszu emerytalnym, o którym mowa w art. 98 ustawy,

2) podstawowe dane osobowe członków funduszu emerytalnego, o których mowa w art. 89 ust. 2 ustawy,

3) dane o środkach gromadzonych w funduszu emerytalnym:

a) daty otrzymania wpłat na rachunek funduszu,

b) kwoty wpłat,

c) ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek w wyniku każdorazowego przeliczenia wpłaconej składki lub wypłaty transferowej,

d) [1] łączną ilość jednostek rozrachunkowych zapisanych na rachunku z uwzględnieniem środków wypłaconych na okresową emeryturę kapitałową,

e) [2] daty przekazania środków na rachunek bankowy, o którym mowa w art. 14 ust. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych (Dz. U. Nr 228, poz. 1507), na wypłatę okresowej emerytury kapitałowej i ich kwoty.

[1] § 2 pkt 3 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowego zakresu informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasad sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty (Dz.U. Nr 55, poz. 451). Zmiana weszła w życie 21 kwietnia 2009 r.

[2] § 2 pkt 3 lit. e) dodana przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowego zakresu informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasad sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty (Dz.U. Nr 55, poz. 451). Zmiana weszła w życie 21 kwietnia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-01-01 do 2009-04-20

[Rejestr członków] Rejestr członków funduszu emerytalnego, zwany dalej "rejestrem", powinien zawierać następujące informacje dotyczące poszczególnych członków funduszu:

1) numer rachunku członka w funduszu emerytalnym, o którym mowa w art. 98 ustawy,

2) podstawowe dane osobowe członków funduszu emerytalnego, o których mowa w art. 89 ust. 2 ustawy,

3) dane o środkach gromadzonych w funduszu emerytalnym:

a) daty otrzymania wpłat na rachunek funduszu,

b) kwoty wpłat,

c) ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek w wyniku każdorazowego przeliczenia wpłaconej składki lub wypłaty transferowej,

d) łączną ilość jednostek rozrachunkowych zapisanych na rachunku.