Wersja obowiązująca od 2009-01-11
[Wniosek wraz z załącznikami i dokumentami w formie papierowej lub złożonych droga elektroniczną] [2] 1. Wniosek wraz z załącznikami i dokumentami w formie papierowej składa się z odpowiednią ilością ich odpisów, celem doręczenia uczestnikom postępowania.
2. W przypadku wniosku i dokumentów złożonych drogą elektroniczną sąd sporządza ich odpisy w postaci wydruków wraz ze wskazaniem osób, które je podpisały, celem doręczenia uczestnikom postępowania.
[2] § 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 grudnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowej organizacji i sposobu prowadzenia rejestru zastawów (Dz.U. Nr 229, poz. 1533). Zmiana weszła w życie 11 stycznia 2009 r.
Wersja obowiązująca od 2009-01-11
[Wniosek wraz z załącznikami i dokumentami w formie papierowej lub złożonych droga elektroniczną] [2] 1. Wniosek wraz z załącznikami i dokumentami w formie papierowej składa się z odpowiednią ilością ich odpisów, celem doręczenia uczestnikom postępowania.
2. W przypadku wniosku i dokumentów złożonych drogą elektroniczną sąd sporządza ich odpisy w postaci wydruków wraz ze wskazaniem osób, które je podpisały, celem doręczenia uczestnikom postępowania.
[2] § 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 grudnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowej organizacji i sposobu prowadzenia rejestru zastawów (Dz.U. Nr 229, poz. 1533). Zmiana weszła w życie 11 stycznia 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1998-01-01 do 2009-01-10
[Ilość formularzy i ich odpisów składanych do sądu] Do sądu składa się wypełnione urzędowe formularze w dwóch egzemplarzach wraz z odpowiednią ilością odpisów, dla doręczenia ich uczestniczącym w sprawie osobom.