Wersja obowiązująca od 2004-12-24 do 2009-02-12
[Ogłoszenie o przetargu] 1. O przetargu ogłasza się w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim.
2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę i adres organizującego przetarg,
2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg,
3) [5] określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż 15 dni od dnia publikacji ogłoszenia,
4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat spółki albo przedsiębiorstwa państwowego,
5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat:
a) wymagań stawianych oferentom,
b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,
c) kryteriów oceny ofert,
6) wskazanie terminu związania ofertą,
7) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.
[5] § 9 ust. 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu analizy spółki oraz przedsiębiorstwa państwowego, sposobu jej zlecania, opracowania, zasad odbioru i finansowania oraz warunków, w razie spełnienia których można odstąpić od opracowania analizy (Dz.U. Nr 261, poz. 2599). Zmiana weszła w życie 24 grudnia 2004 r.
Wersja obowiązująca od 2004-12-24 do 2009-02-12
[Ogłoszenie o przetargu] 1. O przetargu ogłasza się w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim.
2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę i adres organizującego przetarg,
2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg,
3) [5] określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż 15 dni od dnia publikacji ogłoszenia,
4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat spółki albo przedsiębiorstwa państwowego,
5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat:
a) wymagań stawianych oferentom,
b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,
c) kryteriów oceny ofert,
6) wskazanie terminu związania ofertą,
7) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.
[5] § 9 ust. 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu analizy spółki oraz przedsiębiorstwa państwowego, sposobu jej zlecania, opracowania, zasad odbioru i finansowania oraz warunków, w razie spełnienia których można odstąpić od opracowania analizy (Dz.U. Nr 261, poz. 2599). Zmiana weszła w życie 24 grudnia 2004 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1997-07-09 do 2004-12-23
[Ogłoszenie o przetargu] 1. O przetargu ogłasza się w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim.
2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę i adres organizującego przetarg,
2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg,
3) określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż trzy tygodnie od dnia publikacji ogłoszenia,
4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat spółki albo przedsiębiorstwa państwowego,
5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat:
a) wymagań stawianych oferentom,
b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,
c) kryteriów oceny ofert,
6) wskazanie terminu związania ofertą,
7) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.