Wersja obowiązująca od 2001.06.30 do 2003.04.01

[Zadania rady Kasy Chorych] Do zakresu działania rady Kasy Chorych należy w szczególności:

1) uchwalanie statutu Kasy Chorych,

2) podejmowanie decyzji o utworzeniu oddziałów Kasy Chorych i ustalanie obszaru ich działania,

3) powoływanie i odwoływanie dyrektora Kasy Chorych oraz na jego wniosek dwóch zastępców dyrektora, w tym zastępcy dyrektora do spraw medycznych i pozostałych członków zarządu,

4) rozpatrywanie skarg i wniosków ubezpieczonych i udzielanie im odpowiedzi we współpracy z dyrektorem Kasy Chorych,

5) uchwalanie planu finansowego oraz przyjmowanie i zatwierdzanie rocznych oraz kwartalnych sprawozdań finansowych,

6) uchwalanie planu pracy oraz rozpatrywanie i przyjmowanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań z jego wykonania,

7) rozpatrywanie okresowych sprawozdań z działalności zarządu Kasy Chorych,

8) uchwalenie regulaminu rady i zarządu Kasy Chorych,

9) podejmowanie uchwał dotyczących majątku Kasy Chorych, inwestycji przekraczających upoważnienia statutowe dla zarządu oraz nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości,

10) [20] (skreślony)

11) inne zadania zastrzeżone w ustawie i statucie Kasy Chorych do właściwości rady.

[20] Art. 76 pkt 10 skreślony przez art. 1 pkt 19 lit. c) ustawy z dnia 22 grudnia 2000 r. o zmianie ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym o osób prawnych oraz ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz.U. Nr 122, poz. 1324). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2001 r.

Wersja obowiązująca od 2001.06.30 do 2003.04.01

[Zadania rady Kasy Chorych] Do zakresu działania rady Kasy Chorych należy w szczególności:

1) uchwalanie statutu Kasy Chorych,

2) podejmowanie decyzji o utworzeniu oddziałów Kasy Chorych i ustalanie obszaru ich działania,

3) powoływanie i odwoływanie dyrektora Kasy Chorych oraz na jego wniosek dwóch zastępców dyrektora, w tym zastępcy dyrektora do spraw medycznych i pozostałych członków zarządu,

4) rozpatrywanie skarg i wniosków ubezpieczonych i udzielanie im odpowiedzi we współpracy z dyrektorem Kasy Chorych,

5) uchwalanie planu finansowego oraz przyjmowanie i zatwierdzanie rocznych oraz kwartalnych sprawozdań finansowych,

6) uchwalanie planu pracy oraz rozpatrywanie i przyjmowanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań z jego wykonania,

7) rozpatrywanie okresowych sprawozdań z działalności zarządu Kasy Chorych,

8) uchwalenie regulaminu rady i zarządu Kasy Chorych,

9) podejmowanie uchwał dotyczących majątku Kasy Chorych, inwestycji przekraczających upoważnienia statutowe dla zarządu oraz nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości,

10) [20] (skreślony)

11) inne zadania zastrzeżone w ustawie i statucie Kasy Chorych do właściwości rady.

[20] Art. 76 pkt 10 skreślony przez art. 1 pkt 19 lit. c) ustawy z dnia 22 grudnia 2000 r. o zmianie ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym o osób prawnych oraz ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz.U. Nr 122, poz. 1324). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2001 r.