Wersja obowiązująca od 2003-05-11 do 2004-05-01
[Rejestr i karty wyników badań i pomiarów] 1. [3] Pracodawca rejestruje wyniki wykonywanych badań i pomiarów, wpisując je na bieżąco do rejestru wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy, zwanego dalej „rejestrem”, oraz do kart pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, zwanych dalej „kartami”.
2. Wzór rejestru oraz kart stanowi załącznik do rozporządzenia.
3. W razie zaprzestania działalności lub likwidacji zakładu pracy pracodawca jest obowiązany do przekazania rejestru oraz kart do właściwej miejscowo stacji sanitarno--epidemiologicznej.
4. Rejestry oraz karty przechowywane są przez okres 40 lat po ustaniu narażenia, natomiast wyniki badań i pomiarów, o których mowa w § 4 ust. 1 – przez okres 3 lat.
[3] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (Dz.U. z 2003 r. Nr 21, poz. 180). Zmiana weszła w życie 11 maja 2003 r.
Wersja obowiązująca od 2003-05-11 do 2004-05-01
[Rejestr i karty wyników badań i pomiarów] 1. [3] Pracodawca rejestruje wyniki wykonywanych badań i pomiarów, wpisując je na bieżąco do rejestru wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy, zwanego dalej „rejestrem”, oraz do kart pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, zwanych dalej „kartami”.
2. Wzór rejestru oraz kart stanowi załącznik do rozporządzenia.
3. W razie zaprzestania działalności lub likwidacji zakładu pracy pracodawca jest obowiązany do przekazania rejestru oraz kart do właściwej miejscowo stacji sanitarno--epidemiologicznej.
4. Rejestry oraz karty przechowywane są przez okres 40 lat po ustaniu narażenia, natomiast wyniki badań i pomiarów, o których mowa w § 4 ust. 1 – przez okres 3 lat.
[3] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 grudnia 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (Dz.U. z 2003 r. Nr 21, poz. 180). Zmiana weszła w życie 11 maja 2003 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1996-08-06 do 2003-05-10
[Rejestr i karty wyników badań i pomiarów] 1. Pracodawca rejestruje wyniki wykonywanych badań i pomiarów, wpisując je do rejestru wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy, zwanego dalej „rejestrem”, oraz do kart pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, zwanych dalej „kartami”.
2. Wzór rejestru oraz kart stanowi załącznik do rozporządzenia.
3. Rejestr oraz karty prowadzi i przechowuje służba bezpieczeństwa i higieny pracy, a w zakładach pracy, w których nie powołano takiej służby – pracodawca.
4. W razie zaprzestania działalności lub likwidacji zakładu pracy, pracodawca jest obowiązany do przekazania rejestru oraz kart do właściwej miejscowo terenowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.
5. Rejestry oraz karty przechowywane są przez okres 40 lat, natomiast wyniki badań i pomiarów, o których mowa w § 4 ust. 1 – przez okres 3 lat.