Wersja obowiązująca od 1997-07-25 do 2012-01-01
[Treść zaświadczenia] Zaświadczenie powinno zawierać:
1) nazwę izby wydającej zaświadczenie,
2) numer kolejny,
3) imię i nazwisko pielęgniarki lub położnej oraz datę i miejsce jej urodzenia,
4) numer, miejsce i datę wydania dyplomu lub dokumentu stwierdzającego posiadanie określonych kwalifikacji zawodowych,
5) podstawę prawną zaświadczenia,
5a) [3] numer rejestru pielęgniarek lub położnych,
6) datę i miejsce wydania zaświadczenia,
7) podpis przewodniczącego okręgowej rady oraz
8) pieczęć urzędową.
[3] § 5 pkt 5a dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 26 maja 1997 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu postępowania dotyczącego stwierdzania prawa wykonywania zawodu pielęgniarki i zawodu położnej oraz sposobu prowadzenia rejestru pielęgniarek i rejestru położnych (Dz.U. Nr 73, poz. 464). Zmiana weszła w życie 25 lipca 1997 r.
Wersja obowiązująca od 1997-07-25 do 2012-01-01
[Treść zaświadczenia] Zaświadczenie powinno zawierać:
1) nazwę izby wydającej zaświadczenie,
2) numer kolejny,
3) imię i nazwisko pielęgniarki lub położnej oraz datę i miejsce jej urodzenia,
4) numer, miejsce i datę wydania dyplomu lub dokumentu stwierdzającego posiadanie określonych kwalifikacji zawodowych,
5) podstawę prawną zaświadczenia,
5a) [3] numer rejestru pielęgniarek lub położnych,
6) datę i miejsce wydania zaświadczenia,
7) podpis przewodniczącego okręgowej rady oraz
8) pieczęć urzędową.
[3] § 5 pkt 5a dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 26 maja 1997 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu postępowania dotyczącego stwierdzania prawa wykonywania zawodu pielęgniarki i zawodu położnej oraz sposobu prowadzenia rejestru pielęgniarek i rejestru położnych (Dz.U. Nr 73, poz. 464). Zmiana weszła w życie 25 lipca 1997 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1992-07-23 do 1997-07-24
[Treść zaświadczenia] Zaświadczenie powinno zawierać:
1) nazwę izby wydającej zaświadczenie,
2) numer kolejny,
3) imię i nazwisko pielęgniarki lub położnej oraz datę i miejsce jej urodzenia,
4) numer, miejsce i datę wydania dyplomu lub dokumentu stwierdzającego posiadanie określonych kwalifikacji zawodowych,
5) podstawę prawną zaświadczenia,
6) datę i miejsce wydania zaświadczenia,
7) podpis przewodniczącego okręgowej rady oraz
8) pieczęć urzędową.