Wersja obowiązująca od 1997.09.12 do 2004.06.09

§ 8a. [5] (skreślony).

[5] § 8a skreślony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 sierpnia 1997 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz.U. Nr 101, poz. 631). Zmiana weszła w życie 12 września 1997 r.

Wersja obowiązująca od 1997.09.12 do 2004.06.09

§ 8a. [5] (skreślony).

[5] § 8a skreślony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 sierpnia 1997 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz.U. Nr 101, poz. 631). Zmiana weszła w życie 12 września 1997 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1995.12.16 do 1997.09.11

§ 8a. [Opłata za umieszczenie reklamy w pasie drogowym] [11] 1. Wysokość opłaty za zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia reklam oraz obiektów handlowych i usługowych określa umowa między zarządem drogi a właścicielem reklamy lub obiektu.

2. Opłata za umieszczenie reklamy w pasie drogowym uzależniona jest od miejsca lokalizacji, powierzchni reklamy oraz czasu, na jaki została umieszczona.

3. Minimalna miesięczna wysokość opłaty za 1 m2 powierzchni reklamy nie powinna być niższa niż cena 30 l etyliny o najwyższej liczbie oktanowej, obowiązująca w dniu zawarcia umowy.

4. Maksymalna miesięczna wysokość opłaty za 1 m2 powierzchni reklamy nie powinna być wyższa niż cena 500 l etyliny o najwyższej liczbie oktanowej, obowiązująca w dniu zawarcia umowy.

[11] § 8a dodany przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 listopada 1995 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz.U. Nr 136, poz. 670). Zmiana weszła w życie 16 grudnia 1995 r.