Wersja obowiązująca od 1997-09-12 do 2004-06-09
Wersja obowiązująca od 1997-09-12 do 2004-06-09
Wersja archiwalna obowiązująca od 1995-12-16 do 1997-09-11
[Opłata za umieszczenie reklamy w pasie drogowym] [11] 1. Wysokość opłaty za zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia reklam oraz obiektów handlowych i usługowych określa umowa między zarządem drogi a właścicielem reklamy lub obiektu.
2. Opłata za umieszczenie reklamy w pasie drogowym uzależniona jest od miejsca lokalizacji, powierzchni reklamy oraz czasu, na jaki została umieszczona.
3. Minimalna miesięczna wysokość opłaty za 1 m2 powierzchni reklamy nie powinna być niższa niż cena 30 l etyliny o najwyższej liczbie oktanowej, obowiązująca w dniu zawarcia umowy.
4. Maksymalna miesięczna wysokość opłaty za 1 m2 powierzchni reklamy nie powinna być wyższa niż cena 500 l etyliny o najwyższej liczbie oktanowej, obowiązująca w dniu zawarcia umowy.
[11] § 8a dodany przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 listopada 1995 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz.U. Nr 136, poz. 670). Zmiana weszła w życie 16 grudnia 1995 r.