Wersja obowiązująca od 2022-02-23 do 2024-03-07
§ 5
1. Udzielenie zamówienia o wartości powyżej 50 000 złotych [3] wymaga:
1) sporządzenia wniosku o udzielenie zamówienia, o którym mowa w § 4,
2) przeprowadzenia i udokumentowania procedury wyboru wykonawcy,
3) sporządzenia pisemnej umowy,
2. Czynności wskazane w ust. 1 wykonuje komórka wskazana w § 3, przy czym w przypadku zamówień realizowanych w procedurze zapytania ofertowego, czynności wskazane w ust. 1 pkt 2 są przeprowadzane po uprzedniej konsultacji z komórką właściwą ds. zamówień publicznych.
3. Czynności wskazane w ust. 1 pkt. 1 i 3, wymagają akceptacji przez komórkę właściwą ds. zamówień publicznych, a także kontrasygnaty i zatwierdzenia przez stanowiska pracy określone w Zasadach obiegu dokumentów w DGLP.
4. Wniosek o udzielenie zamówienia podlega rejestracji w EZD przez komórkę odpowiedzialną wskazaną w § 3. Komórka ta odpowiada za sporządzenie i archiwizację dokumentacji z postępowania.
[3] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 ust. 1 pkt 2 zarządzenia nr 20 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 lutego 2023 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 1 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 3 stycznia 2022 r. w sprawie procedur udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie – Prawo zamówień publicznych (B.I.LP. poz. 5). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2022 r.
Wersja obowiązująca od 2022-02-23 do 2024-03-07
§ 5
1. Udzielenie zamówienia o wartości powyżej 50 000 złotych [3] wymaga:
1) sporządzenia wniosku o udzielenie zamówienia, o którym mowa w § 4,
2) przeprowadzenia i udokumentowania procedury wyboru wykonawcy,
3) sporządzenia pisemnej umowy,
2. Czynności wskazane w ust. 1 wykonuje komórka wskazana w § 3, przy czym w przypadku zamówień realizowanych w procedurze zapytania ofertowego, czynności wskazane w ust. 1 pkt 2 są przeprowadzane po uprzedniej konsultacji z komórką właściwą ds. zamówień publicznych.
3. Czynności wskazane w ust. 1 pkt. 1 i 3, wymagają akceptacji przez komórkę właściwą ds. zamówień publicznych, a także kontrasygnaty i zatwierdzenia przez stanowiska pracy określone w Zasadach obiegu dokumentów w DGLP.
4. Wniosek o udzielenie zamówienia podlega rejestracji w EZD przez komórkę odpowiedzialną wskazaną w § 3. Komórka ta odpowiada za sporządzenie i archiwizację dokumentacji z postępowania.
[3] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 ust. 1 pkt 2 zarządzenia nr 20 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 lutego 2023 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 1 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 3 stycznia 2022 r. w sprawie procedur udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie – Prawo zamówień publicznych (B.I.LP. poz. 5). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-01-03 do 2022-02-22
1. Udzielenie zamówienia o wartości powyżej 25 000 złotych wymaga:
1) sporządzenia wniosku o udzielenie zamówienia, o którym mowa w § 4,
2) przeprowadzenia i udokumentowania procedury wyboru wykonawcy,
3) sporządzenia pisemnej umowy,
2. Czynności wskazane w ust. 1 wykonuje komórka wskazana w § 3, przy czym w przypadku zamówień realizowanych w procedurze zapytania ofertowego, czynności wskazane w ust. 1 pkt 2 są przeprowadzane po uprzedniej konsultacji z komórką właściwą ds. zamówień publicznych.
3. Czynności wskazane w ust. 1 pkt. 1 i 3, wymagają akceptacji przez komórkę właściwą ds. zamówień publicznych, a także kontrasygnaty i zatwierdzenia przez stanowiska pracy określone w Zasadach obiegu dokumentów w DGLP.
4. Wniosek o udzielenie zamówienia podlega rejestracji w EZD przez komórkę odpowiedzialną wskazaną w § 3. Komórka ta odpowiada za sporządzenie i archiwizację dokumentacji z postępowania.