Jaki jest właściwy termin płatności, jeżeli ten ustawowy przypada w sobotę?
Czy termin zapłaty podatku przypadający w sobotę lub na dzień wolny od pracy przesuwa się na najbliższy dzień roboczy?
Czy termin zapłaty podatku przypadający w sobotę lub na dzień wolny od pracy przesuwa się na najbliższy dzień roboczy?
26 września 2017 r. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy budżetowej na rok 2018. Z projektu wynika, w jaki sposób rząd zamierza zapewnić dochody budżetowe w 2018 r. Na poziom tych dochodów mają mieć wpływ m.in. wprowadzenie mechanizmu split payment, elektroniczne kasy rejestrujące i wprowadzenie opodatkowania na niektóre wyroby akcyzowe. Właściwy poziom dochodów ma być jednak zapewniony przede wszystkim
1. Jak należy wyliczyć wynagrodzenie płatnika, o którym mowa w art. 28 Ordynacji podatkowej, w przypadku nieprawidłowego pobrania i wpłacenia zaliczek na podatek dochodowy na rachunek urzędu skarbowego? 2. Czy od nienależnego wynagrodzenia płatnika należy naliczyć odsetki za zwłokę?
Strona ma wątpliwości czy istnieje możliwość odliczenia zryczałtowanego wynagrodzenia płatnika z tytułu terminowego wpłacania podatków pobranych na rzecz budżetu państwa oraz w jakim trybie i za jaki okres można dokonać odliczenia?